  • 111. Data: 2024-07-28 12:43:31
    Temat: Re: "Pogromca z ciechanowa"
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Nie wiem z czego wynika, ale jest zakaz wydawania przez egzaminatora
    > polecenia wykonania manewru zabronionego. Czyli on Ci nie może
    > "podstępnie" kazać skręcić w prawo w miejscu, gdzie jest to zabronione.
    > Podobno - podkreślam podobno - co bardziej podstępni, to mawiają, ze
    > skręci pan w lewo ana najbliższym skrzyżowaniu, gdzie jest to dozwolone,
    > a to skrzyżowanie może być ze dwa skrzyżowania dalej.

    Wlicza "skrzyżowania" z drogami wewnętrznymi? :)

    Robert

  • 112. Data: 2024-07-28 12:48:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 12:38, Shrek pisze:

    > W tym miejscu to się zaczyna a nie kończy. Skąd ci przyszło do głowy że
    > A-7 i P-11 kończy skrzyżowanie skoro stawia się je właśne przed?

    Dwa skrzyżowania w ramkach.
    https://prnt.sc/1mXpe5uzSsup

    Robert

  • 113. Data: 2024-07-28 12:49:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale możesz ten pas opuścić.

    A czy ja napisałem że nie mogę? Po prostu jakby tam między
    "skrzyżowaniami" była "normalna trzypasmowa jezdnia" to oznakowanie
    wyglądałoby inaczej. Cały ten pas od początku do końca służy do
    zmieniania drogi zgodnie z trzecim punktem - więc jest to skrzyżowanie i
    to jedno.

    Cała "afera" ze znakiem C-5 polega na tym, że w rozprządzeniu nakazano
    jego ustawienie przy drogach zbiegających się pod kątem mniejszym niż 20
    stopni. Ale nie wzięto pod uwagę jak to będzie działać z innymi
    przepisami w tym ustawie PoRD. Co powoduje potem taki niuans jak wlaśnie
    to, że na pasie przeplatania teortycznie, taktując prawo dosłownie na
    ogół nie można zjechać inaczej niż na jezdnię główną. Problem jest w
    zasadzie teoretyczny dopóki nie trafisz na indywiduum typu naszego
    "pogromcy z ciechanowa".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 114. Data: 2024-07-28 12:50:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I tu jest pies pogrzebany. Shrek nie uważa tego jako skrzyżowanie.

    Skąd pomysł że nie uważam? Uważam - i uważam że jest to jedno
    skrzyżowanie - o dwóch wlotach i dwóch wylotach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 115. Data: 2024-07-28 13:03:35
    Temat: Re: "Pogromca z ciechanowa" jest "tylko" pedantyczny+?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 12:54, A. Filip pisze:

    > Co mu mogą zrobić? W państwie prawa góra sprawdzić czy nie łamie
    > przepisów a wyłącznie jest pedantyczny+ bo sam goły procent oblewanych
    > to (silna) poszlaka ale nie dowód sam w sobie.

    Bez przesady - to nie sędzia którego KP nie dotyczy. Można go zwolnić
    dokładnie tak samo jak każdego innego zatrudnionego z którego pracodawca
    nie jest zadowolony. Raczej związki tu mieszają, albo po prostu nikomu
    się nie chce z tym nic robić, bo w sumie to problem zdających a nie wordu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 116. Data: 2024-07-28 13:24:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 12:50, Shrek pisze:

    > Skąd pomysł że nie uważam? Uważam - i uważam że jest to jedno
    > skrzyżowanie - o dwóch wlotach i dwóch wylotach.

    Jeszcze chwila a zrobisz z tego skrzyżowania Mobiusa. ;)

    Robert

  • 117. Data: 2024-07-28 13:31:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeszcze chwila a zrobisz z tego skrzyżowania Mobiusa. ;)

    A rondo nie jest przypadkiem jednym skrzyżowaniem mimo że w kółko?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 118. Data: 2024-07-28 13:33:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Wlicza "skrzyżowania" z drogami wewnętrznymi? :)

    Jakie znaczenie praktyczne ma to, co on wlicza. Jakbyśmy tego nie
    liczyli i czego nie wliczali, to najbliższe będzie najbliższe.

    Nie chce mi się śledzić całej tej dyskusji, bo już to mocno zamotane
    jest, ale zwracam uwagę, że nie tak dawno zmieniła się definicja
    skrzyżowania. Upewnijcie się, czy na pewno stosujecie tę samą.
    Skrzyżowanie, to część drogi będącą połączeniem dróg albo jezdni jednej
    drogi w jednym poziomie, z wyjątkiem połączenia drogi o nawierzchni
    twardej z drogą o nawierzchni gruntowej lub z drogą wewnętrzną.

    Kiedyś było to przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię,
    ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi
    przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; określenie to nie
    dotyczy przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi twardej z drogą
    gruntową lub stanowiącą dojazd do obiektu znajdującego się przy drodze,

    nei była skrzyżowaniem (chyba, że była dojazdem do obiektu), a teraz nie
    jest.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 119. Data: 2024-07-28 13:58:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakie znaczenie praktyczne ma to, co on wlicza. Jakbyśmy tego nie
    > liczyli i czego nie wliczali, to najbliższe będzie najbliższe.

    Ale jak zawrócisz tu, to oblejesz- przynajmniej całkiem niedawno, bo
    teraz to chuj wie czy to skrzyżowanie czy nie:P

    Poza tym najbliżesz to wcale najbliżesze jak będziesz jechać na wprost -
    po bokach jest całkiem dużo skrzyżowań na którch możesz zawrócić:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 120. Data: 2024-07-28 14:00:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2024 o 13:58, Shrek pisze:

    > Ale jak zawrócisz tu, to oblejesz

    https://www.google.pl/maps/@52.277296,20.9388075,3a,
    60y,197.05h,90.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1svcwVi-LOYW_Pe
    STTlO80Hw!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu