  • 261. Data: 2017-01-21 13:23:09
    Temat: Re: Demontaż-podzielników ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.01.2017 o 12:23, Krasnal pisze:

    > Z regulaminu spółdzielni:"Użytkownicy lokali, którzy nie udostępnili
    > lokalu w celu dokonania odczytu lub kontroli podzielników kosztów
    > ogrzewania lub została stwierdzona ingerencja lub uszkodzenie urządzenia
    > pomiarowego w celu zafałszowania jego pomiarów, rozliczeni zostaną
    > według średniego kosztu ogrzewania przypadającego na m2 budynku
    > liczonego od powierzchni danego lokalu."

    Formalnie rzecz biorąc, twój przypadek się nie łapie na w/w, bo ani nie
    bronisz dostępu, ani nie ingerujesz w celu zafałszowania pomiarów.

    p. m.

  • 262. Data: 2017-01-21 15:29:06
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, January 21, 2017 at 12:23:23 PM UTC+1, Krasnal wrote:

    > Z regulaminu spółdzielni:"Użytkownicy lokali,... rozliczeni zostaną
    > według średniego kosztu ogrzewania przypadającego na m2 budynku
    > liczonego od powierzchni danego lokalu."

    Jesli tak jest to na poczatek warto wziac rozliczenie i sprawdzic, czy przypadkiem
    nie placisz ponizej sredniej, bo wyjdzie drozej...

    Przy okazji moze wyjdzie skad roznica w oplatach, np. ogolnie wyzsze zuzycie roczne,
    doliczyli koszt podzielnikow, wzrost cen u dostawcy ciepla ????

    WS

  • 263. Data: 2017-01-21 15:49:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Jan 2017 21:32:33 +0100, Krasnal napisał(a):

    > ---
    antywirusowe Avast.

    Krasnalu, miło cię widzieć na grupie ale zrób z tym coś :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 264. Data: 2017-01-21 17:51:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-01-17 o 12:23, Krasnal pisze:

> [...]
    > według średniego kosztu ogrzewania przypadającego na m2 budynku
    > liczonego od powierzchni danego lokalu."

    No to sobie sam odpowiedziałeś, co się stanie.

  • 265. Data: 2017-01-22 14:07:50
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    > No to sobie sam odpowiedziałeś, co się stanie.

    ale nie mam pewności.ostatnie dwie linijki tekstu..... średni koszt
    ogrzewania mojego lokalu ? czy podzielimy to na cały budynek razem z
    powierzchniami wspólnymi 9 klatki schodowe i suszarnie?
    To tak mętnie napisane.

    Krasnal
    ______________

    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

    ---
    Avast.

  • 266. Data: 2017-01-22 15:13:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > No to sobie sam odpowiedziałeś, co się stanie.

    Pewnie by na tym zyskał, bo duzo ludzi znajomych "królika- króla" nie
    placi i mają jeszcze zwroty pieniędzy.

    --
    animka

  • 267. Data: 2017-01-22 15:16:56
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-22 o 14:07, Krasnal pisze:

> [...]
    > ogrzewania mojego lokalu ? czy podzielimy to na cały budynek razem z
    > powierzchniami wspólnymi 9 klatki schodowe i suszarnie?

    A kto za to miałby płacić? Dozorca?

  • 268. Data: 2017-01-22 15:42:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-01-22 o 15:16, t-1 pisze:

    > A kto za to miałby płacić? Dozorca?

    Dozorca być może nie ma w ogóle licznikow zamontowanych i wcale nie placi.

    --
    animka

  • 269. Data: 2017-01-22 16:50:03
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.01.2017 o 14:07, Krasnal pisze:

> [...]
    > ogrzewania mojego lokalu ? czy podzielimy to na cały budynek razem z
    > powierzchniami wspólnymi 9 klatki schodowe i suszarnie?

    Wg mnie jest jasno napisane - powierzchnia danego lokalu a nie
    "powierzchnia danego lokalu oraz powierzchni udziału w częściach
    wspólnych budynku"

    p. m.

  • 270. Data: 2017-01-22 17:16:31
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krasnal w

    > ale nie mam pewności.ostatnie dwie linijki tekstu..... średni koszt
    > ogrzewania mojego lokalu ?

    Nie, całego budynku.

    > czy podzielimy to na cały budynek razem z
    > powierzchniami wspólnymi 9 klatki schodowe i suszarnie?

    Dokładnie tak. Np. budynek ma 1500m2, średni koszt ogrzania 1m2 to
    10PLN/miesiąc, Ty masz mieszkanie 50m2 więc wyliczą 500PLN/mies.

    --
    'Tom N'