  • Data: 2005-07-11 15:46:25
    Temat: Podział działki
    Od: Marcin Gibas <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Proszę o poradę w następującym przypadku: jest czworo rodzeństwa i dwie
    leżące obok siebie działki. Każdemu z nich przysługuje po 1/4 z każdej
    działki, docelowo mają być cztery działki. Dwójka z rodzeństwa zrzekła
    się swoich części działek na rzecz brata, natomiast siostra chce
    otrzymać jedną całą (już po podziale na cztery) działkę, czyli jej brat
    ma mieć w sumie trzy działki, ona otrzyma jedną, żeby jeszcze bardziej
    zamieszać to jedną z działek brata (mój teść) mam otrzymać ja. I teraz
    proszę napiszcie jak to zrobić szybko, tanio i w jakiej kolejności?
    Pozdrawiam
    Marcin