  • Data: 2003-12-03 19:10:19
    Temat: Podstawy prawne dla obsługi internetu oraz oprogramowania.
    Od: Kwiat <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Słyszałem ze powstal nowy organ policji zajmujący sie
    przestępstwani internetowymi i łamoaniem praw autorskich.
    Moje pytania są następujące:

    1.Czy policja musi mniec nakaz rewizji aby sie dostac do lokalu bez
    mojej zgody?
    2.Czy policja może dowieść winy użytkownika za pomocą tylko i
    wyłącznie sieci ?
    3.Czy jesli nie wpuszcze policji do mieszkamia to wiaża sie z tym
    jakies konsekwencje?
    4.Jakie są podstawy prawne dotyczące filmów DIVX, gier,
    oprogramowania, sprzętu dotyczące takich sytuacji?
    5.Jak wyglądają podstawy prawne obsługi internetu- jakie działania
    są niezgodne z prawem (na terenie Polski)?
    6.Czy są juz przypadki oskarzeń i wyroków w tych sprawach?
    7.Czy naprawde należy sie tego obawiać...?? i natychmiast kasować
    np. nielegalna kopie windowsów i zacierać wszelkie ślady na dysku ???
    7.Na co zwrócić szczególną uwagę i co moze pciągnąć za sobą
    największe konsekwencje?
    8.Czy zna ktos moze bloki Policyjnych IP z których odbywa sie
    skanowanie?
    9.Jak się zachować w sytuacji gdy policja zapuka do moich drzwi???

    Potępiam piractwo i te wiadomości są mi potrzebne w celach edukacyjnych.
    Bardzo dziękuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam serdecznie : KWIAT.