  • 11. Data: 2008-10-26 16:41:31
    Temat: Re: Podsłuch ....
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kuguar" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ge1l3d$2n1$1@inews.gazeta.pl...

    W tym stanie rzeczy w mojej ocenie wyczerpał swoimi działaniami znamiona
    przestępstwa opisanego w art. 267§2 kk - do 3 lat pozbawienia wolności.

  • 12. Data: 2008-10-26 18:22:39
    Od: "zen_onet" <t...@o...pl>

    > W tym stanie rzeczy w mojej ocenie wyczerpał swoimi działaniami znamiona
    > przestępstwa opisanego w art. 267§2 kk - do 3 lat pozbawienia wolności. >
    a mnie zastanawia, jakimi względami cieszył się pracownik, który miał
    zaszczyt zrobić sobie szatnię z gabinetu dyrektora.?

  • 13. Data: 2008-10-26 22:39:22
    Od: "kuguar" <k...@w...pl>

    > a mnie zastanawia, jakimi względami cieszył się pracownik, który miał
    > zaszczyt zrobić sobie szatnię z gabinetu dyrektora.?

    Nie jest to jakaś tam duża instytucja i nie wiadomo ile tam ludzi pracuje
    ... wieszak dla kilku ludzi tam pracujących mozna powiedzieć " ...był od
    zawsza ..." .
    Tak więc dzięki grupie za analizę .
    Pozdrawiam
    kuguar

  • 14. Data: 2008-10-27 00:20:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "kuguar" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W tym stanie rzeczy w mojej ocenie wyczerpał swoimi działaniami znamiona
    > przestępstwa opisanego w art. 267§2 kk - do 3 lat pozbawienia wolności.

    Troszkę się pośpieszyłeś - to, że ktoś celowo zadbał o to, żeby dyktafon
    był i pozostał włączony, nie oznacza że celem tego kogoś było
    pozostawienie tego dyktafonu pod swoją nieobecność.

    Mógł np. chcieć nagrywać wszystko, przy czym był, a tylko zapomniał
    wyjąć i zabrać ze sobą dyktafon.

  • 15. Data: 2008-10-27 01:35:57
    Od: Z <z@localhost>

    Dnia 26.10.2008 kuguar <k...@w...pl> napisał/a:

    > Nie jest to jakaś tam duża instytucja i nie wiadomo ile tam ludzi pracuje
    > ... wieszak dla kilku ludzi tam pracujących mozna powiedzieć " ...był od
    > zawsza ..." .

    ...i "od zawsza" grzebie się tam po kieszeniach CUDZYCH płaszczy,
    pozostawionych na tym wieszaku? ;)

    Bo jak inaczej można było stwierdzić, że ktoś pozostawił w płaszczu
    dyktafon? :D

  • 16. Data: 2008-10-27 01:47:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 27 Oct 2008 01:35:57 GMT, Z napisał(a):

    > Bo jak inaczej można było stwierdzić, że ktoś pozostawił w płaszczu
    > dyktafon? :D

    m.in. czytając wcześniejsze posty

    --
    best regards,
    scream

  • 17. Data: 2008-10-27 08:55:59
    Od: "kuguar" <k...@w...pl>

    .

    > Mógł np. chcieć nagrywać wszystko, przy czym był, a tylko zapomniał
    > wyjąć i zabrać ze sobą dyktafon.

    I robił tak od kilku dni które zostały zarejestrowane na taśmie .

    Kuguar

  • 18. Data: 2008-10-27 09:30:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Mnożyć to można, ale nikt rozsądny w to nie uwierzy.
    > Ustalenie faktyczne będzie łatwe.

    a ja bym sie zastanowil, a skad oni wiedzieli ze ma w plaszczu wlaczony
    dyktafon? ;)
    a moze sami mu go tam wsadzili, a moze wiedzieli ze ma i go wlaczyli chcac
    podlozyc mu swinie ;)

  • 19. Data: 2008-10-27 10:01:52
    Od: Z <z@localhost>

    Dnia 27.10.2008 scream <n...@p...pl> napisał/a:

    > m.in. czytając wcześniejsze posty

    Znaczy: facet sam postował na grupach o swoim dyktafonie, tak? Uprzedzał? :D

  • 20. Data: 2008-10-27 10:19:59
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 27 Oct 2008 10:01:52 GMT, Z napisał(a):

    > Znaczy: facet sam postował na grupach o swoim dyktafonie, tak? Uprzedzał? :D

    Naprawde jesteś taki głupi, czy tylko udajesz przed nami?
    Przeczytaj posty autora wątku i będziesz wiedział.

    --
    best regards,
    scream