  • 21. Data: 2012-09-19 11:00:15
    Temat: Re: Podawanie imienia i nazwiska na stronie bez zgody
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Czyżby?
    >
    > Ma tę ksywkę zarejestrowaną na wyłączny użytek?
    >
    > A jak ktoś napisze "Madonna jest głupia", to kto będzie pozywał?
    > Madonna Louise Ciccone na naruszenie dóbr osobistych czy Katolicy za
    > obrazę uczuć religijnych?

    nikt...

    Chyba że kontekst lub miejsce wskaże konkretnie o którą madonnę chodzi.

  • 22. Data: 2012-09-19 11:23:38
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    Użytkownik "STS_OV" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    >A możesz wrzucić linka na tego bloga? Bo co innego jak gość czuje się
    >oszukany i zwyczajnie marudzi, co innego jak łże itd...

    Jakoś nam tego p.Ania nie chce ujawnić ...

  • 23. Data: 2012-09-19 11:33:35
    Od: "ToM1981" <T...@w...pl>

    Chyba że kontekst lub miejsce wskaże konkretnie o którą madonnę chodzi.

    O właśnie i tutaj dochodzimy do sedna sprawy :) Tak jak pisałem wcześniej.
    Jezeli osoba jest znana w danym środowisku osob i kazdy wie ZE AKURAT O NIĄ
    CHODZI.

    Jeszcze raz wróce do tego LIROYa, np napiszą mu na jego forum ze liroy to
    "...." to kazdy wie ze chodzi własnie o niego.

    Jestem po studiach prawniczych wiec przerabiałem takie sprawy :)

  • 24. Data: 2012-09-19 13:44:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ToM1981 wrote:
> [...]
    > liroy to "...." to kazdy wie ze chodzi własnie o niego.
    >
    > Jestem po studiach prawniczych wiec przerabiałem takie sprawy :)

    ja nie jestem prawnikiem... :)

    prawo winno być jak najbliższe temu co podpowiada tzw zdrowy rozsądek.

  • 25. Data: 2012-09-19 14:18:05
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    > ja nie jestem prawnikiem... :)
    >
    > prawo winno być jak najbliższe temu co podpowiada tzw zdrowy rozsądek.

    Hahahahaha dawno się tak nie uśmiałem ;) Dobrze że dodałeś "winno być" bo
    inaczej oplułbym monitor ;)

  • 26. Data: 2012-09-29 19:21:52
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Tys prowda.