  • 11. Data: 2012-09-17 18:48:35
    Temat: Re: Podawanie imienia i nazwiska na stronie bez zgody
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    > straszenie moze byc karalne.

    Oj witek witek :)

  • 12. Data: 2012-09-17 20:39:01
    Od: "STS_OV" <d...@g...com>

    A możesz wrzucić linka na tego bloga? Bo co innego jak gość czuje się
    oszukany i zwyczajnie marudzi, co innego jak łże itd...

  • 13. Data: 2012-09-17 21:50:19
    Od: "Jacek" <j...@b...pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >A strata każdego dnia ok 100 zł, więc w ciągu miesiąca ok 3 tyś.

    Nie tyś. tylko tys!!!

  • 14. Data: 2012-09-18 14:28:30
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Ania" napisał w wiadomości grup

    Witam
    Na pewnym blogu bez mojej wiedzy zostało podane moje imie i nazwisko i ksywa
    bez mojej zgody. Kazdy wie ze o mnie chodzi. Na dodatek sa pisane
    oszczerstwa na moj temat co jest nie zgodne z prawdą.
    Co w takiej sytuacji zrobić, jakie kroki podjąć.

    Jan Kowalski ps. "Janek" to żadne dane osobowe.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2012-09-18 14:53:29
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-18 14:28, Nostradamus pisze:
> [...]
    > Co w takiej sytuacji zrobić, jakie kroki podjąć.
    >

    > Jan Kowalski ps. "Janek" to żadne dane osobowe.

    Ale "Jan Kowalski, właściciel kwiaciarni na rogu Górnej i Dolnej w
    Pcimiu" - już tak.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 16. Data: 2012-09-18 15:16:36
    Od: "ToM1981" <T...@w...pl>

    Mi się zdaje że się mylicie. Była jakiedyś taka akcja że ktoś tam napisał że
    LIROY to taki i taki i liroy wygrał sprawe, choc ten kto na niego napisał
    nie pisał imienia i nazwiska oraz gdzie mieszka. Kazdy wie o kogo chodzi i
    tyle.
    A co do danych osobowych to umieszczenie imienia i nazwiska i ksywy bez
    zgody własciciela jest naruszeniem art o ustawie o ochronie danych
    osobowych. Nie trzeba podawać adresu
    Do Ani:
    Zgłaszaj go do sądu z powództwa cywilnego, jak będziesz miała dobrego
    adwokata to dostaniesz odszkodowanie wspolmierne to odniesionych strat.(
    licz poniesione koszta * ilosc dni )
    ps. widze ze na tej grupie sa tacy prawnicy jak ze mnie skrzypek

  • 17. Data: 2012-09-18 15:27:28
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-18 15:16, ToM1981 pisze:
> [...]
    > A co do danych osobowych to umieszczenie imienia i nazwiska i ksywy bez
    > zgody własciciela jest naruszeniem art o ustawie o ochronie danych

    Bzdura.
    Nie identyfikuje osoby.
    Ile w PL jest Janów Kowalskich albo Józefów Nowaków?
    Gdzie masz zapisane czyja ksywka jest czyja?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 18. Data: 2012-09-18 15:59:40
    Od: "ToM1981" <T...@w...pl>

    > Bzdura.

    To raczej nie znasz prawa. Wystarczy że go w danej profesji znają i
    ROZPOZNAJĄ NAWET PO KSYWCE. I jak ktoś pisze oszczerstwa na tą osobę - osoba
    musi za to odpowiedzieć.

  • 19. Data: 2012-09-19 10:04:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ToM1981 wrote:
> [...]
    > napisał że LIROY to taki i taki i liroy wygrał sprawe, choc ten kto
    > na niego napisał nie pisał imienia i nazwiska oraz gdzie mieszka.

    bo jeśli chodziło o tego Liroya to co innego.

    nick czy dane osobowe muszą w sposób dość dokładny opisywać konkretną osobę.

    czyli musi być możliwość łatwego powiązania opisu z konkretną osobą.

    Janów Kowalskich sa tysiące. Liroy jest jeden.

  • 20. Data: 2012-09-19 10:18:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2012 10:04, Marek Dyjor pisze:

    > Janów Kowalskich sa tysiące. Liroy jest jeden.

    Czyżby?

    Ma tę ksywkę zarejestrowaną na wyłączny użytek?

    A jak ktoś napisze "Madonna jest głupia", to kto będzie pozywał?
    Madonna Louise Ciccone na naruszenie dóbr osobistych czy Katolicy za
    obrazę uczuć religijnych?

    ;->