  • 1. Data: 2012-09-17 11:06:45
    Temat: Podawanie imienia i nazwiska na stronie bez zgody
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    Witam
    Na pewnym blogu bez mojej wiedzy zostało podane moje imie i nazwisko i ksywa
    bez mojej zgody. Kazdy wie ze o mnie chodzi. Na dodatek sa pisane
    oszczerstwa na moj temat co jest nie zgodne z prawdą.
    Co w takiej sytuacji zrobić, jakie kroki podjąć.

  • 2. Data: 2012-09-17 11:15:08
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    Dodam jeszcze że prowadzę firmę i przez takie wpisy tracę klientów. ( osoba
    która to napisała jest konkurencją )

  • 3. Data: 2012-09-17 11:17:50
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    www.giodo.gov.pl/1520063/id_art/3996/j/pl/

    -----

  • 4. Data: 2012-09-17 11:45:43
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    Czyli nie może.
    Jaka kara może go za to spotkać ? I czy można żądać odszkodowania za
    poniesione straty?
    Bo za oszczerstwa to wiem ze to jest art 216 kk, poza tym jeszcze chyba 212
    kk

  • 5. Data: 2012-09-17 11:52:57
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-17 11:45, Ania pisze:
> [...]
    > poniesione straty?
    > Bo za oszczerstwa to wiem ze to jest art 216 kk, poza tym jeszcze chyba 212

    Jeśli Twoje straty/koszta itp szacujesz na kwotę rzędu 1kpln lub więcej,
    to weź papugę. Spróbuj zawrzeć umowę typu "dostanie 50% od zasądzonego
    zadośćuczynienia" (choć "życzę powodzenia" :) ).
    [Żadna k.a nie zgodzi się na honorarium zależne od usatysfakcjonowania
    klienta ;) ]

    --
    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 6. Data: 2012-09-17 11:59:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.09.2012 11:52, SQLwiel pisze:

> [...]
    > zadośćuczynienia" (choć "życzę powodzenia" :) ).
    > [Żadna k.a nie zgodzi się na honorarium zależne od usatysfakcjonowania

    Noooo, ponoć trochę się już zmienia, bo zrobił się za mały popyt.

  • 7. Data: 2012-09-17 12:02:28
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    Jakimi artykułami ze umiescił te moje dane moge go postraszyc ?

  • 8. Data: 2012-09-17 12:02:59
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    A strata każdego dnia ok 100 zł, więc w ciągu miesiąca ok 3 tyś.

  • 9. Data: 2012-09-17 12:08:42
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-17 11:59, Andrzej Lawa pisze:

    > Noooo, ponoć trochę się już zmienia, bo zrobił się za mały popyt.

    Raczej duża podaż. Prywatne uczelnie i studia niestacjonarne dają dyplom
    magistra prawa każdemu, kto zapłaci :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 10. Data: 2012-09-17 18:30:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ania wrote:
    > Jakimi artykułami ze umiescił te moje dane moge go postraszyc ?

    straszenie moze byc karalne.