  • 21. Data: 2006-04-29 02:20:49
    Temat: Re: Podatnicy zapłacą alimenty za gwałt...?!
    Od: "K. W." <k...@N...gazeta.pl>

    arturo <d...@c...pl> napisał(a):

    > w ten sposob to kazda kobieta, ktora rodzi ponosi szkode w sensie
    > finansowych
    > konsekwencji ciazy i urodzenia dziecka. Mamy nadzieje, ze synek bedzie
    > mnie wyrozumialy dla swojej mamusi, ktora zostawila tak duzo dowodow
    > swojej specyficznej milosci, ktora chciala go abortowac i nie omieszka jej
    > tego odwzajemnic ...

    Mnie zastanawia jedno. Jesli ta kobieta nie chciala urodzic dziecka, a mimo to
    musiala..to dlaczego żąda pieniędzy za utrzymywanie dziecka, ktorego nie chce?
    Dlaczego nie odda go do adopcji? Skoro chciała usunać nie chcianą ciąże, to
    nie dotknie zbytnio jej sumienia oddanie nie chcianego dziecka do adopcji.
    Jak w piosence Republiki "Ta piosenka jest pisana dla pieniędzy".. mozna by
    zmienic na: "Ta sprawa ciągnie się ze względu na pieniądze". Lalalall...

  • 22. Data: 2006-04-29 14:06:17
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 29 Apr 2006 02:20:49 +0000 (UTC), K. W. napisał(a):

> [...]
    > zmienic na: "Ta sprawa ciągnie się ze względu na pieniądze". Lalalall...

    Ty to chyba nie masz dzieci...

    Henry

  • 23. Data: 2007-02-21 19:22:11
    Temat: Nie wiedziała czy jej nie oskarży, albo nie opuści
    Od: "steq" <c...@g...pl>

    Nie wiedziała czy jej nie oskarży, albo nie opuści
    (co Józef z resztą planował, gdy się tylko dowiedział, że jego panna jest
    brzemienna).

  • 24. Data: 2007-06-23 18:56:53
    Temat: Nie wiedziała czy jej nie oskarży, albo nie opu?ci
    Od: "CeBeR" <c...@v...pl>

    Nie wiedziała czy jej nie oskarży, albo nie opu?ci
    (co Józef z reszt? planował, gdy się tylko dowiedział, że jego panna jest
    brzemienna).

  • 25. Data: 2007-11-21 16:22:14
    Od: Grzegorz Ż. . <s...@g...pl>

  • 26. Data: 2008-01-26 13:26:55
    Temat: Podatnicy zapłac? alimenty za gwałt...?!
    Od: "Sky _" <w...@g...pl>

    Trzeba tej osobie odebrać prawa rodzicielskie, bo w końcu zacznie zabbijać
    swoje dzieci.

  • 27. Data: 2008-08-15 06:17:26
    Od: "TorPan _" <l...@a...pl>

    Fajna dyskusja: gmina, szpital, lekarz, ubezpieczyciel... Może s?siad?
    Przecież powinien płacić gwałciciel!

  • 28. Data: 2008-12-14 00:50:19
    Od: "centurion _" <l...@a...pl>

    Dopiero po tym akcie strona katolicka winna złożyć szczere przyrzeczenie, że
    uczyni wszystko, co w jej mocy, aby wszystkie dzieci zostały ochrzczone i
    wychowane w Kościele katolickim.

  • 29. Data: 2009-01-17 18:34:09
    Od: " rss _" <l...@a...pl>

    jak w temacie.