  • 31. Data: 2005-11-05 21:39:07
    Temat: Re: Poczuł pieniążki?
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sat, 5 Nov 2005 16:47:45 +0100, *Olgierd*
    <news:3epdxn6vx6gx.dlg@olgierd.gov.pl> napisał(a):

    > No artystki to one niewątpliwie były - takie Nieznalskie polskiego
    > pielęgniarstwa ;-)

    W tym sensie na pewno ;-)

    --
    Kaja

  • 32. Data: 2005-11-05 21:40:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaja wrote:

    > Tym bardziej, że to nie były jakieś artystki,

    Kto orzeka, że ktoś jest artystą, a ktoś inny nie? Ty?

    > nie miały zarejestrowanej
    > dzialalności

    Od kiedy artysta musi mieć zarejestrowaną działalność?

    > ani żadnego prawa do robienia takowych zdjęć,

    Prawo do robienia zdjęć? To ty myślisz, że na robienie zdjęć to jakieś
    specjalne zezwolenie jest potrzebne?

    Ja nie wiedziałem, że jesteś taka stara, że z własnego doświadczenia
    pamiętasz czasy NKWD...

    > robiły je w pracy, podczas dyżuru.

    A z tego wynika co?

    > Same na siebie wydały wyrok.

    Od wyroków jest sąd. Przestań bredzić.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 33. Data: 2005-11-05 21:49:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Zapewne od czasu kiedy obowiązuje art. 100 kp - w szczególności par. 2 pkt
    > 4 i 6, oraz pkt 2 - bo na 99,99% jestem pewien, że regulamin pracy ich
    > szpitala nie jest obojętny na takie zachowania.

    Jeśli chodzi o punkt 6, to zdaje się został wykreślony - w tekście
    jednolitym go nie ma.

    Jeśli chodzi o punkt 2 - nie widziałem jeszcze regulaminu zakazującego
    czynności nie związanych z pracą, o ile nie przeszkadza to w wykonywaniu
    obowiązków (w szczególności używania aparatów fotograficznych). A co nie
    jest zabronione, jest dozwolone (a nie odwrotnie).

    Jeśli chodzi o punkt 4, ujawnienia dokonał laboludek.

    Masz coś jeszcze?

  • 34. Data: 2005-11-05 22:27:30
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sat, 05 Nov 2005 22:49:18 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jeśli chodzi o punkt 6, to zdaje się został wykreślony - w tekście
    > jednolitym go nie ma.

    Nic z tych rzeczy, ten przepis nadal obowiązuje - przestrzegać w zakładzie
    pracy zasad współżycia społecznego jako podstawowy obowiązek pracownika.

    > Jeśli chodzi o punkt 2 - nie widziałem jeszcze regulaminu zakazującego
    > czynności nie związanych z pracą, o ile nie przeszkadza to w wykonywaniu
    > obowiązków

    Zwykle jest coś o "efektywnej pracy w czasie na nią przeznaczonym".

    > Jeśli chodzi o punkt 4, ujawnienia dokonał laboludek.

    Przeczytaj przepis ze zrozumieniem, proszę.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 35. Data: 2005-11-05 22:36:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Z grubsza te przepisy mówią o tym, że w pracy się pracuje a nie zajmuje
    > innymi sprawami jak: internet, fotografia, czytanie gazet. Na umowę o pracę

    Masz jakieś omamy - przepisy nigdzie nie zakazują zajmowania się innymi
    sprawami.

  • 36. Data: 2005-11-05 22:36:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w
    wiadomości
    > Z grubsza te przepisy mówią o tym, że w pracy się pracuje a nie
    zajmuje
    > innymi sprawami jak: internet, fotografia, czytanie gazet.

    Praca niektórych polega właśnie na zajmowaniu się Internetem,
    fotografią czy czytaniem gazet. Poza tym w szpitalach podczas zabiegów
    czasem robi się zdjęcia dla celów naukowych.

    Moim zdaniem w tym wypadku problemem nie jest sam fakt, ze
    pielęgniarki sobie robiły zdjęcia. Problemem jest to co robiły z
    dziećmi podczas robienia tych zdjęć. Myślę, że gdyby jedna z drugą
    stanęła sobie koło inkubatora i walnęła kilka fotek na pamiątkę nie
    wyjmując dziecka, to psa z kulawą nogą by to nie zainteresowało.

  • 37. Data: 2005-11-05 22:45:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Nic z tych rzeczy, ten przepis nadal obowiązuje - przestrzegać w zakładzie
    > pracy zasad współżycia społecznego jako podstawowy obowiązek pracownika.

    A, jest - jako numer 7.

    Primo: nie podstawowy.
    Secundo: robienie zdjęć 'zasad współżycia' nie narusza.

    > Zwykle jest coś o "efektywnej pracy w czasie na nią przeznaczonym".

    A teraz udowodnij, że wykonując jakieś czynności dodatkowe rzeczywiście
    zmniejszyły swoją wydajność pracy. Biorąc pod uwagę charakterystykę
    pracy pielęgniare, śmiem twierdzić że w przypadku długich dyżurów,
    podczas których większość pracy polega na czekaniu, aż coś się wydarzy,
    takie zajęcia poboczne zwiększają wydajność - przynajmniej pielęgniarka
    nie uśnie z nudów.

    > Przeczytaj przepis ze zrozumieniem, proszę.

    No to powiedz, cwaniaczku, w jaki sposób samo robienie zdjęć (czy
    jakiekolwiek inne działania nie związane z zasadniczą pracą) negatywnie
    wpływa na dobro zakładu pracy lub jego mienie. albo ujawnia jakiekowliek
    informacje, mogące zaszkodzić pracodawcy (jeśli już, to ten przepis
    złamał laboludek).

  • 38. Data: 2005-11-05 22:47:00
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sat, 05 Nov 2005 23:36:27 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Masz jakieś omamy - przepisy nigdzie nie zakazują zajmowania się innymi
    > sprawami.

    Ty chyba nigdy nie pracowałeś, co? ;-) Albo nie widziałeś przeciętnego
    regulaminu pracy?

  • 39. Data: 2005-11-05 22:53:00
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sat, 5 Nov 2005 23:36:44 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Praca niektórych polega właśnie na zajmowaniu się Internetem,
    > fotografią czy czytaniem gazet. Poza tym w szpitalach podczas zabiegów
    > czasem robi się zdjęcia dla celów naukowych.

    Robercie, litości - przecież wiesz, że nie o tym mowa.
    Mowa o sytuacji, w której zgodnie z regulaminem pracy pracownik ma
    poświęcać się pracy a nie innymi sprawami, które stoją w sprzeczności z
    wykonywaniem obowiązków zawodowych. I tyle.

  • 40. Data: 2005-11-05 22:56:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Ty chyba nigdy nie pracowałeś, co? ;-) Albo nie widziałeś przeciętnego
    > regulaminu pracy?

    Etatowo? Raz. Potem miałem dość ;->

    Ale nawet tam nie było nic o zakazie robienia zdjęć, popijania herbaty
    czy konsumpcji kanapki. Ba! Nawet czytania gazety w wolnej chwili nie
    zakazywano.