  • 1. Data: 2006-09-26 09:17:20
    Temat: Poczta Polska - jak to ugryźć
    Od: "t" <t...@o...pl>

    Witam

    Wróciła od mnie przesyłka, podobno awizowana dwa razy ale adresat się zarzeka
    że żadnego awiza nie dostał(nie mam powodów mu nie wierzyć, zwłaszcza że to mój
    kontrahent i w międzyczasie odebrał inny mój list). Ponadto na poczcię chcą ode
    mnie 3,50 opłaty za wydanie. Kwota śmieszna ale chodzi mi o zasady, zostawiłem
    tam już kupę pieniędzy , wielokrotnie ich priorytety szły X dni, nie mam
    zamiaru płacić dodatkowo za nieudoloność(pewnie się pomylili albo wrzucili
    jedno awizo do złej przegródki a drugiego zapolmnieli). Ponadto nawet jeśli te
    awiza faktycznie były a kontrahent przypadkowo je przeoczył, to i tak nie mam
    zamiaru im płacić - wolę wydrukować i wysłać jeszcze raz, wyjdzie o te 3,50
    taniej.

    Pytanie - czy mogę domagać się zwrotu zawartości koperty - w końcu to moja
    własność? A opłaty niech dochodzą sądownie. Czy policja/prokurator coś by tutaj
    pomogli - bo jak dla mnie to jest przywłaszczenie własności. Czy są nie do
    ruszenia? Jak już napisałem poturlał bym się z nimi dla własnej satysfakcji
    jeśli tylko cokolwiek można tu wskórać.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-26 10:13:38
    Temat: Re: Poczta Polska - jak to ugryźć
    Od: "telmag" <s...@w...pl>

    Witam

    Mialem kiedys podobny przypadek ... ale ze wartosc przesylki byla duzo
    mniejsza i go gorsze wczesniej wyslalem ja ponownie wiec nie odbieralem.
    Minal moze miesiac , przyszedl listonosz z listem do domu i go oddal bez
    zadnych wiekszych problemow i nawet na poczte latac nie musialem :)

  • 3. Data: 2006-09-26 21:16:00
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 26-09-2006 o 12:13:38 telmag <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Minal moze miesiac , przyszedl listonosz z listem do domu i go oddal bez
    > zadnych wiekszych problemow i nawet na poczte latac nie musialem :)

    Ja już byłem, coś tam sobie zapisali więc chyba już poszło na koluszki czy
    gdzie
    to tam idzie teraz. Duplikaty już poszły dołączone do listu także mam ich
    gdzieś,
    ale chciałbym trochę im pouprzykrzać życie.
    Kontrahent potwierdził mi na 99,9% nie dostał tego awizo, dodatkowo
    ostatnio nie dostraczono mu kilku innych listów bo rzekomo "adresat
    zmienił mniejsce zamieszkania".

    Także - ktoś może podpowiedzieć jak się za to zabrać ? :)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-10-02 19:38:19
    Od: Michał Kiędyś <d...@T...pl>

    Mi notorycznie nie dochodzą zwrotki do poleconych. Nosiłem ostatnio 10
    nowych wypełnionych zwrotek z napisem "duplikat" (zgodnie z zaleceniem
    pani w okienku). Miały być one wysłane do odbiorców i pokwitowane
    ponownie. Minął miesiąc i żadna nie wróciła. Fatalna instytucja ta poczta.

    Pozdrawiam.