    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska - jak to ugryźć
    Date: Tue, 26 Sep 2006 23:16:00 +0200

    Dnia 26-09-2006 o 12:13:38 telmag <s...@w...pl> napisał(a):

    > Mialem kiedys podobny przypadek ... ale ze wartosc przesylki byla duzo
    > mniejsza i go gorsze wczesniej wyslalem ja ponownie wiec nie odbieralem.
    > Minal moze miesiac , przyszedl listonosz z listem do domu i go oddal bez
    > zadnych wiekszych problemow i nawet na poczte latac nie musialem :)

    Ja już byłem, coś tam sobie zapisali więc chyba już poszło na koluszki czy
    gdzie
    to tam idzie teraz. Duplikaty już poszły dołączone do listu także mam ich
    gdzieś,
    ale chciałbym trochę im pouprzykrzać życie.
    Kontrahent potwierdził mi na 99,9% nie dostał tego awizo, dodatkowo
    ostatnio nie dostraczono mu kilku innych listów bo rzekomo "adresat
    zmienił mniejsce zamieszkania".

    Także - ktoś może podpowiedzieć jak się za to zabrać ? :)

    pozdrawiam