  • 1. Data: 2003-07-27 08:05:17
    Temat: Pobicie - Prośba
    Od: "Krzyszt@f" <k...@r...pl>

    Witam

    Piszę w imieniu szwagra który ma problem. Przed sklepem spożywczym szwagier
    został pobity przez 2 napastników. Wcześniej otrzymywał grożby od tych ludzi
    o czym poinformował policje. Wezwana policja przyjechała natychmiast. Jednak
    w raporcie napisali tylko iż bylo to nieporozumienie pomiedzy szwagrem a
    jednym z napastników wcale nie wspominajac w raporcie o drugim i nie
    napisali iz to byla napasc z pobiciem tylko tak jw.
    Po zajściu pojechałem do lekarza robiąc sobie obdukcje.
    Wszyscy byli trzezwi!.

    Teraz pytania do was:

    1. Co zrobić z policja skoro bezwzglednie zle opisali w raporcie w/w zajscie
    co może mieć ewentualne znaczenie w sprawie sadowej.
    2. Co szwagier może zrobić z napastnikami ?? Jakiego zadość uczynienia może
    od nich oczekiwać.
    3. Czego nie powinien szwagier teraz robić aby niue zaszkodzić swojej osobie

    Krzyst@f

  • 2. Data: 2003-07-27 17:52:49
    Temat: Re: Pobicie - Prośba
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | 1. Co zrobić z policja skoro bezwzglednie zle opisali w raporcie w/w
    zajscie
    | co może mieć ewentualne znaczenie w sprawie sadowej.

    Policja opisała to, co jej opowiedziano. Nie byli świadkami zajścia. jeśli
    świadkowie powiedzą, że było inaczej, to nie sądzę, by notatka policjanta o
    czymś mogła zaświadczyć. jego tam nie było.

    | 2. Co szwagier może zrobić z napastnikami ?? Jakiego zadość uczynienia
    może
    | od nich oczekiwać.

    Zrobić, to raczej z nimi nic nie może. A zadość uczynienie, to ewentualnie
    odszkodowanie. Na pewno do wysokości poniesionych strat. No i coś za straty
    moralne, ale to już ocenne.

    | 3. Czego nie powinien szwagier teraz robić aby niue zaszkodzić swojej
    osobie

    Na pewno nie powinien się mścić na napastnikach, bo może się to obrócić
    przeciwko niemu.