  • 1. Data: 2003-07-26 23:02:36
    Temat: filmy w ogrodku
    Od: "ofirka" <o...@o...pl>

    Czy ktos z Was orientuje sie jakie przepisy reguluja sprawe wyswietlania dla
    niewielkiego grona osob w ogrodku letnim w barze jakichs filmow na wiekszym
    ekranie? Czy taka drobnice obowiazauja te same przepisy co kino? Kopie
    filmowe sa oczywiscie nie z tasm od dystrybutora tylko z DVD czy VIDEO. Co
    nalezy zrobic by moc taki ogrodek otworzyc legalnie, gdzie znajde na ten
    temat informacje o obowiazujacym prawie.

    Pozdrawiam,

    ofi

  • 2. Data: 2003-07-27 07:26:23
    Temat: Re: filmy w ogrodku
    Od: "marcus075" <c...@x...wp.pl>

> [...]
    > nalezy zrobic by moc taki ogrodek otworzyc legalnie, gdzie znajde na ten
    > temat informacje o obowiazujacym prawie.

    nie znam się, ale mimo to myśle, że to będzie coś powiązane z tantiemami
    (tak na "chłopksi rozum":)

    --
    Pozrdawiam, marcus075
    www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie

  • 3. Data: 2003-07-27 13:04:39
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik ofirka napisał:
> [...]
    > nalezy zrobic by moc taki ogrodek otworzyc legalnie, gdzie znajde na ten
    > temat informacje o obowiazujacym prawie.
    Ja to bym wziął pudełko od filmu, znalazł dystrybutora, zadzwonił i się
    po prostu spytał.
    IMHO na 100% nie wystarczy "zwykła" kopia - trzeba by mieć taką z
    licencją na odtwarzanie (wypożyczalnie mają z licencją na pożyczanie).
    Albo pisemna zgoda dystrybutora (odpłatna oczywiście) na publiczne
    odtwarzanie danego egzemplarza.
    Dystrybutor na pewno wyjaśni twoje wątpliwości - wszak to dla niego żywy
    pieniądz :)

    chester

    --
    "Nie ma złego tytoniu, tak jak nie ma brzydkich kobiet." (Albert Einstein)