  • 11. Data: 2008-08-09 13:55:19
    Temat: Re: Pobicie ??
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    prawda :-))

  • 12. Data: 2008-08-09 14:37:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości
    news:g7k72i$2kh$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "grubianin" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie dokonca, moze to bycpotraktowane jako obrona jezlei ta osoba
    > przygotowywala sie do ataku.

    sąd może uznać, że groźby nie miały pokrycia, ew. przekroczenie obrony własnej.

  • 13. Data: 2008-08-09 14:41:18
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > prawda :-))

    patrz wyroki na znigniewziobro.org w dziale o obronie koniecznej, (tylko nie
    wybiorczo)

  • 14. Data: 2008-08-09 14:42:31
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

    > sąd może uznać, że groźby nie miały pokrycia, ew. przekroczenie obrony
    > własnej.

    Odnioslem sie do Twojego stwierdzenia - oczywiscie nieprawdziwego. To ze
    pierwszy uderzyl niekoniecznie oznacza ze jest winny.

    P.

  • 15. Data: 2008-08-09 15:37:18
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witanko

    ale jezeli przeciwnik tylko nadskakuje z golymi rekami
    to trudno mowic o obronie koniecznej.

    przeciez z kosa na sztorc go nikt nie gonil

    wiec dla sadu bedzie to proste.

    pzdr

  • 16. Data: 2008-08-09 15:50:06
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > witanko
    >
    > ale jezeli przeciwnik tylko nadskakuje z golymi rekami
    > to trudno mowic o obronie koniecznej.

    wszystko zalezy od okolicznosci, jezlei z nich wynika ze niekoniecznie na
    tym sie skonczy a on przymierza sie do tego by po chwili zatakowac,
    mozan sie zaczac bronic.

    > przeciez z kosa na sztorc go nikt nie gonil

    nie ma znaczenia, to co pierd. wielmozny Pan ziorbo na temat orbony to bajki
    dla ludzi obejmujacych swym umyslem co najwyzej scenariusz
    telenoweli,poczytaj
    calosc dotyczaca obrony koniecznej na zbigniewziobro.org

    > wiec dla sadu bedzie to proste.

    niekoniecznie. Jako ciekawostka, teoretycznie przy ciagu epitetow
    keirowanych w moim keirunku moge dac Ci w pysk jezeli to Cie powstrzyma od
    kontynuowania zniewazania mojej osoby - w swietle prawa,

    P.

  • 17. Data: 2008-08-09 15:57:45
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    hej

    ciekawe -> mozna dac w morde za epitety
    ale jaki sedzia na to pojdzie?
    i ukarze pobitego?
    ktos musi beknac za pobicie przeciez
    a skoro bijacy niewinny to kto?

    pzdr

  • 18. Data: 2008-08-09 16:33:53
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > hej
    >
    > ciekawe -> mozna dac w morde za epitety

    nie za epitety (w ramach odwetu) a w celu odparcia bezprawnego ataku na
    dobro chronione prawem.

    > ale jaki sedzia na to pojdzie?

    kazdy ktory zna prawo

    > i ukarze pobitego?

    uderzyc a zlac to sa dwie rozne rzeczy

    > ktos musi beknac za pobicie przeciez
    > a skoro bijacy niewinny to kto?

    moze inaczej, na czym opierasz swoja wiedze?

    P.

  • 19. Data: 2008-08-09 19:50:44
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    wit

    na zdrowym rozsadku

    pzdr

  • 20. Data: 2008-08-09 19:55:07
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > wit
    >
    > na zdrowym rozsadku

    to wlasnie stan prawny wynika z zdrowego rozsadku, poczytaj wszystkie wyroki
    ktore sa na tej stronie zamieszczone

    P.

    --
    http://wspolna-flaszka.pl - a Ty z kim dzisiaj pijesz? :-)