eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPobici przez policje - posłuchaj jak było naprawdę 11.11.11 › Re: Pobici przez policje - posłuchaj jak było naprawdę 11.11.11
    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobici przez policje - posłuchaj jak było naprawdę 11.11.11
    Date: Thu, 24 Nov 2011 15:35:22 +0100

    news:jal0c0$bj8$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > w tym wypadku zasadniczo sporo

    > mój brat też, jednak bynajmniej z innych powodów niż ci na filmie

    Szkoda gadać, żydokomuna wyprała ci mózg...

    > tylko tyle zakumkałeś z mojego pisania?
    > Przecież wyraźnie napisałem że jestem przeciwnikiem takiego zachowania policji
    >
    > natomiast on nie tylko przyjechał na marsz, przyjechał tam na rozrubę i
    > protestuje przeciwko twoim i tobie podobnym próbom robienia z gościa
    > niewiniątka

    Tak jak wyżej, szkoda gadać, żydokomuna wyprała ci mózg...

    Miliony widzów dostały fałszywy obraz wydarze z 11.11

    Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich w oświadczeniu na temat relacji
    medialnych z wydarzeń 11 listopada 2011 r. napisało, że tego dnia "miliony
    widzów otrzymały tego dnia fałszywy obraz wydarzeń". Zdaniem stowarzyszenia
    media skupiły się wokół starć z policją, marginalnie traktując "skalę
    patriotycznej manifestacji". Pod oświadczeniem podpisali się Krzysztof
    Skowroński, prezes SDP oraz wiceprezesi: Agnieszka Romaszewska-Guzy i Piotr
    Legutko.

    http://wiadomosci.wp.pl/title,SDP-miliony-widzow-otr
    zymaly-11-listopada-
    falszywy-obraz-wydarzen,wid,14014918,wiadomosc.html?
    ticaid=1d6f7#opOpinie

    i najlepszy komentarz i jednocześnie pytanie:
    "Mam pytanko - czy wobec oczywistych faktów to źle czy dobrze, że spalili autko
    transmitujące łgarstwa i odgórnie sterowaną obłudę ???"

    boukun