  • 21. Data: 2006-10-06 19:53:55
    Temat: Re: Pluskwa w domu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:6ea8.00000146.45269fd8@newsgate.onet.pl...

    > no sprawa jest troche trudniejsza bo tej osobie przypuszczalnei zalezy na
    > obserwacji głownie w domu

    Napisałem, że przykładowo. Oczywiście fortel należy dostosować do domniemanego
    sprawcy i jego celów.

  • 22. Data: 2006-10-07 08:19:01
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 6 Oct 2006 19:23:50 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > 1) Wybaczyć, jeśli to z miłości albo głupoty uczynił - zresztą na jedno
    > wychodzi
    >
    > 2) Powiadomić organa ścigania. Rzeczone organa zabezpieczą sobie ślady z samej
    > pluskwy i mogą spróbować przyłapać wrednego podsłuchiwacza na gorącym uczynku
    > poprzez znalezienie nadajnika.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Przecież to już "znalazła" aga ;)
    A Ty sugerujesz jej przekazanie tegoż *nadajnika* policji.
    Musieliby szukać odbiornika - a to jest ... hmm.. prawie nierealne.

  • 23. Data: 2006-10-07 16:40:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Przecież to już "znalazła" aga ;)

    Znalezienie odbiornika, a nei nadajnika. Przesłowiłem się.

    > A Ty sugerujesz jej przekazanie tegoż *nadajnika* policji.
    > Musieliby szukać odbiornika - a to jest ... hmm.. prawie nierealne.

    Znalezienie odbiornika jest całkiem realne, pod warunkiem, że ma się trochę
    pojęcia o tym, jak to robić. oczywiście zakładając, że nie zakładały tego służby
    specjalne, tylko jest to taka prosta amatorska pluskwa choćby z Allegro.

  • 24. Data: 2006-10-07 18:59:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Oct 2006, badzio wrote:

    > Trzeba szybko ten podsluh opatentowac:)

    E tam. Nie patentuje się rozwiązań znanych - nie pamiętam czy
    to był Churchill, ale komuś w podobnie gorących okolicznościach
    okołowojennych dano do gabinetu misia (dużą maskotkę).
    Mikrofon był na samym wierzchu.
    W roli nosa miśka oczywiście :>

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2006-10-07 20:45:19
    Od: a...@a...pl

> [...]
    służby
    > specjalne, tylko jest to taka prosta amatorska pluskwa choćby z Allegro.

    a jak?

  • 26. Data: 2006-10-07 21:22:34
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    samej
    > pluskwy i mogą spróbować przyłapać wrednego podsłuchiwacza na gorącym

    Kazali kaczuszkom bajorka strzec.

    Przede wszystkim nalezy sie przyzwyczaic. To wkrotce bedzie powszechne.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 27. Data: 2006-10-07 23:28:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    http://www.spyville.com/nanny-cameras.html

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2006-10-08 04:20:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a jak?

    Przede wszystkim weź pod uwagę, że zasięg takiego amatorskiego nadajnika jest
    stosunkowo niewielki. Zwłaszcza, gdy masz do czynienia z budynkiem
    wielorodzinnym. Przeanalizuj miejsca, do których ma dostęp podejrzewana osoba.

  • 29. Data: 2006-10-08 16:32:16
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Musieliby szukać odbiornika - a to jest ... hmm.. prawie nierealne.

    Zasieg taniej pluskwy to jakies 50-200 metrow ... a w bloku to jeszcze
    mniej. Typowy wniosek, to to, ze to po prostu ktos z sąsiadow. Pasowałoby
    uszkodzic pluskwe i wpuszczac do pokoju kazdego, kto tam sie wprosi, a po
    wyjsciu sprawdzac znow stan pluskwy. Byc moze "obserwator" wymieni ją na
    nową.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 30. Data: 2006-10-08 16:37:01
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > stosunkowo niewielki. Zwłaszcza, gdy masz do czynienia z budynkiem
    > wielorodzinnym. Przeanalizuj miejsca, do których ma dostęp podejrzewana
    tak ale nie mam pewnosci czy np. ni ema innej pluskwy np w przedłuzaczu , kablu
    wtedy zasieg jest nieograniczony bo byl taki moment kiedy klucze dziwnym trafem
    mi zniknely i pozniej sie znalazły a ponadto istotnie pozyczłam przedłuzacz i
    co sie w nim wtedy dziło ni ewiem