    From: "Glikogen" <m...@...usun-too.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PlusGSM - zmiana cennika = rozwiazanie umowy?
    Date: Fri, 3 Sep 2004 19:20:41 +0200

    Witam

    Od pazdziernika PlusGSM cytuje "w trosce o dobro klientow" wprowadzil oplate
    za polaczenia w konsultantem w BOKu (BOK automatyczny nadal jest za darmo)
    oraz oplaty za nieterminowe placenie rachunkow. Wedlug mnie jest to zmiana
    warunkow umowy. Zmienil sie cennik i nikt nie pytal sie mnie czy sie z tym
    zgadzam czy nie.
    Czy w zwiazku z tym mozna rozwiazac z nimi umowe? Oczywiscie w BOKu twierdza
    ze nie mozna ale wcale sie im nie dziwie bo mogliby stracic wielu klientow.
    O ile wiem pod koniec zeszlego roku Idea tez mieszala cos z cenami i na
    podstawie tego mozna bylo rozwiazac z nimi umowe..

    Mam jednak watpliwosci czy to przejdzie. W koncu usluga sa rozmowy
    telefoniczne i ich ceny pozostaja bez zmian, zmieniaja sie jedynie koszty
    obslugi... chociaz bezplatny BOK mogl przeciez sprawic ze zdecydowalem sie
    na ta siec.

    Glikogen