eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPlusGSM - zmiana cennika = rozwiazanie umowy? › Re: PlusGSM - zmiana cennika = rozwiazanie umowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PlusGSM - zmiana cennika = rozwiazanie umowy?
    Date: Fri, 3 Sep 2004 20:53:57 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <chagl3$447$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cha955$1ns$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqt67.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1094239716 4231 83.29.87.67 (3 Sep 2004 19:28:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Sep 2004 19:28:36 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: robert.tomasik
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:238309
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Glikogen" <m...@...usun-too.pl> napisał w wiadomości
    news:cha955$1ns$1@inews.gazeta.pl...

    > Od pazdziernika PlusGSM cytuje "w trosce o dobro klientow" wprowadzil
    oplate
    > za polaczenia w konsultantem w BOKu (BOK automatyczny nadal jest za darmo)
    > oraz oplaty za nieterminowe placenie rachunkow. Wedlug mnie jest to zmiana
    > warunkow umowy. Zmienil sie cennik i nikt nie pytal sie mnie czy sie z tym
    > zgadzam czy nie.
    > Czy w zwiazku z tym mozna rozwiazac z nimi umowe? Oczywiscie w BOKu
    twierdza
    > ze nie mozna ale wcale sie im nie dziwie bo mogliby stracic wielu
    klientow.
    > O ile wiem pod koniec zeszlego roku Idea tez mieszala cos z cenami i na
    > podstawie tego mozna bylo rozwiazac z nimi umowe..
    >
    > Mam jednak watpliwosci czy to przejdzie. W koncu usluga sa rozmowy
    > telefoniczne i ich ceny pozostaja bez zmian, zmieniaja sie jedynie koszty
    > obslugi... chociaz bezplatny BOK mogl przeciez sprawic ze zdecydowalem sie
    > na ta siec.

    Moim zdaniem cennik opłat jest integralną częścią umowy. Tak więc masz prawo
    nie wyrazić na to zgody i tym samym dojdzie do rozwiązania umowy - z winy
    Plus-a. W dalszej konsekwencji wynika z tego, że nie mają prawa domagać się
    odszkodowania za zerwanie umów zawieranych na określony czas.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1