eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPlusGSM - zmiana cennika = rozwiazanie umowy? › Re: PlusGSM - zmiana cennika = rozwiazanie umowy?
  • Data: 2004-09-03 18:53:57
    Temat: Re: PlusGSM - zmiana cennika = rozwiazanie umowy?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Glikogen" <m...@...usun-too.pl> napisał w wiadomości
    news:cha955$1ns$1@inews.gazeta.pl...

    > Od pazdziernika PlusGSM cytuje "w trosce o dobro klientow" wprowadzil
    oplate
    > za polaczenia w konsultantem w BOKu (BOK automatyczny nadal jest za darmo)
    > oraz oplaty za nieterminowe placenie rachunkow. Wedlug mnie jest to zmiana
    > warunkow umowy. Zmienil sie cennik i nikt nie pytal sie mnie czy sie z tym
    > zgadzam czy nie.
    > Czy w zwiazku z tym mozna rozwiazac z nimi umowe? Oczywiscie w BOKu
    twierdza
    > ze nie mozna ale wcale sie im nie dziwie bo mogliby stracic wielu
    klientow.
    > O ile wiem pod koniec zeszlego roku Idea tez mieszala cos z cenami i na
    > podstawie tego mozna bylo rozwiazac z nimi umowe..
    >
    > Mam jednak watpliwosci czy to przejdzie. W koncu usluga sa rozmowy
    > telefoniczne i ich ceny pozostaja bez zmian, zmieniaja sie jedynie koszty
    > obslugi... chociaz bezplatny BOK mogl przeciez sprawic ze zdecydowalem sie
    > na ta siec.

    Moim zdaniem cennik opłat jest integralną częścią umowy. Tak więc masz prawo
    nie wyrazić na to zgody i tym samym dojdzie do rozwiązania umowy - z winy
    Plus-a. W dalszej konsekwencji wynika z tego, że nie mają prawa domagać się
    odszkodowania za zerwanie umów zawieranych na określony czas.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1