  • 1. Data: 2009-03-12 17:08:24
    Temat: Plus GSM - zmiana regulaminu w 2005 r i dlug.
    Od: "KS" <s...@w...pl>

    Witam

    W 2005 roku nastapila zmiana regulaminu w trakcie trwania umowy. pomimo ze w
    nowym regulaminie byla wzmianka o mozliwosci zerwania umowy bez ponoszenia
    kary, to Plus GSM wystawil mi kare w wysokosci 850 zl. Przez kilka lat
    zmienialy sie firmy windykacyjne ktore wysylaly do mnie pisma z nakazem
    zaplaty. Zadna firma nie zdecydowala sie na podanie mnie do sadu. Teraz w
    wyszukiwarce jak wpisalem swoje imie i nazwisko to na pierwszej stronie
    wyskakuje strona firmy RAPORT. Na tej stronie podane sa pelne moje dane ,
    tj. imie nazwisko miasto, kod pocztowy i wysokosc dlugu plus odsetki.
    Dzwonilem do tej firmy w sprawie wyjasnienia. Firma odkupila dlug od Plus
    GSM i tam mnie odsyla. W Plusie mowia ze dlug sprzedali i odsylaja mnie do
    innych firm windykacyjnych, a moje nazwisko wisi dalej jak wisialo. Podam
    tylko ze nie zamierzam placic tego rzekomego dlugu.
    Do kogo mam sie zwrocic , abym nie wisal dalej na stronie firmy
    windykacyjnej?
    Czy jesli firma windykacyjna nie chce tego zrobic dobrowolnie, w jaki sposob
    mozna ja "zachecic"?

    Dziekuje

  • 2. Data: 2009-03-12 19:07:52
    Temat: Re: Plus GSM - zmiana regulaminu w 2005 r i dlug.
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik KS napisał:
    [..]
    > Do kogo mam sie zwrocic , abym nie wisal dalej na stronie firmy
    > windykacyjnej?

    Wniesc do sadu pozew o ochrone dobr osobistych.
    Mysle, ze 50 tys. zadoscuczynienia nauczy ta firme dobrych manier.

    Poza tym - zaden operator nie ma prawa do kar umownych od abonenta
    Poza tym secundo - powinni wniesc sprawe do sadu , jezeli minelo 3 lata
    to se moga...

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2009-03-12 19:47:09
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik KS napisał:
> [...]
    > windykacyjnej?
    > Czy jesli firma windykacyjna nie chce tego zrobic dobrowolnie, w jaki sposob

    GIODO?

  • 4. Data: 2009-03-12 22:23:48
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 12 Mar, 18:08, "KS" <s...@w...pl> wrote:
    > Czy jesli firma windykacyjna nie chce tego zrobic dobrowolnie, w jaki sposob
    > mozna ja "zachecic"?
    >
    > Dziekuje

    Podajac do sadu.

    I troche szarpiac sie finansowo zrobic im reklame "Firma RAPORT
    nielegalnie podaje dane osobowe oraz przekazuje nieprawdziwe
    informacje".

  • 5. Data: 2009-03-13 10:46:59
    Od: "Pawel" <p...@i...lp>

    Użytkownik "KS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > windykacyjnej?
    > Czy jesli firma windykacyjna nie chce tego zrobic dobrowolnie, w jaki

    przypomniałeś mi o tym bo mam ten sam problem ostatnio sie nie odzywali to
    zapomniałem
    Napisz co z tym będziesz robił

    pozdrawiam