  • Data: 2014-05-06 23:24:05
    Temat: Płatne parkowanie W-wa
    Od: "CPL" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakieś kilka tyg. temu parkowałem sobie autko w strefie płatnego parkowania.
    Opłaciłem bilet, wrzuciłem na deskę i poszedłem dalej. Wróciłem, nic za
    wycieraczkami nie było. Wczoraj polecony przyszedł z informacją, że winny
    jestem Miastu Warszawa 50 zł opłaty za brak wykupionego postoju. Wezwania za
    szybą (wycieraczką) nie było, bilet który WYKUPIŁEM (ale w starym
    parkometrze bez nr rejest.) oczywiście nie trzymałem bo i po co.

    Teraz kwestia odwołania się - biletu niet więc dupa. Czytam sobie to
    http://moto.onet.pl/aktualnosci/nie-mozna-ukarac-za-
    brak-biletu-za-parkowanie/z93q9 i
    się zastanawiam co dalej. Pewno po wezwaniu do zapłaty dostanę jakieś
    zajęcie przez US itd ... poradźcie - zapłacić i pluć sobie w brodę że nie
    przechowuję przez miesiące kwitów ...