  • Data: 2004-03-09 17:37:50
    Temat: Plan zagospodarowania- brak Co począć?
    Od: "Arti" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam mam problem : Mimo Iż plan zagospodarowania dla miasta Łodzi stracił
    ważność z dniem 31,12,2003 to złożyłem o warunki zabudowy na działce i
    dostałem odpowiedz że do czasu ustalenia nowego planu zagospodarowania
    zawiesza się moje postępowanie na podst. art. ust 2 z dnia 27 marca 2003 r.
    o planie zagospodarowania przestrzennego(Dz. U.z 2003 Nr 80 poz. 717)
    oraz art. 97 paragraf 1 pkt 4 i art 101 Kodeksu Postępowania
    Administracyjnego. .PARANOJA miasto przystąpiło do ustalania planu już w
    2000 roku i co należy czekać może i jeszcze 8 lat ? Kobieta w urzędzie
    mówiła że sprawy takie będą rozpatrywane indywidualnie i że jeśli na
    sąsiednich działkach jest zabudowa jednorodzinna i jest dostęp do drogi to
    nie ma problemu a tu taka odpowiedź . LUDZIE CO POCZĄĆ W TAKIM RAZIE.

    pozdr. Artur Wieliński