    From: "Szymon Fortuna" <s...@N...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pilne - Ustawa o ochronie danych osobowych.
    Date: Thu, 29 Jun 2006 12:07:29 +0200

    Witam serdecznie wszystkich grupowiczów!
    Temat jest troszkę związany z prawem telekomunikacyjnym, ale mam nadzieję,
    że znajdzie się tu osoba, która rozwieje moje wątpliwości :)
    Otóż, sprawa przedstawia się następująco:
    Mama zgubiła telefon, niestety nie wie gdzie. W sieci, do której należy
    (Era) jest usługa "Radar" pozwalająca na namierzenie numeru telefonu, o ile
    użytkownik tego numeru wyraził na to zgodę. I tu pojawia się problem - nie
    ma fizycznej możliwości wyrażenia zgody, bo nie ma telefonu. Stąd moje
    pytanie, czy jeśli mama napisze pisemne upoważnienie na sprawdzanie
    położenia jej telefonu np. przeze mnie, bądź osobiście pójdzie do salonu
    Ery, operator uzna to jako wiążące?
    Bardzo proszę o szybką odpowiedź,
    z góry dziękuję i pozdrawiam,
    Szymon Fortuna