  • 51. Data: 2007-12-07 22:55:25
    Temat: Re: Pijany kierowca ZTM
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    WAM pisze:

    > Powiedz mi prosze w ilu powiatach w Polsce jest prawdziwe to zdanie.

    Obawiam się, że w żadnym. Jak na razie trwają prace nad znormalizowaniem
    samego systemu lokalizacji.
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Menu01&new
    s_cat_id=289&layout=3

    M.

  • 52. Data: 2007-12-08 02:57:36
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz mi prosze w ilu powiatach w Polsce jest prawdziwe to zdanie.

    Nie wiem, bladego pojecia nie mam, tak ma dzialc ten numer.
    Jesli nie dziala tak, to operator powinien zapytac o adres interwencji i
    tyle. Co to ma do sprawy?
    Na pewno 112 nie jest numerem zapytan.

  • 53. Data: 2007-12-08 03:01:42
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > II Topor wojenny:
    >
    > 1. Zglos do wszelkich mozliwyc gazet, stacji radiowych i
    > telewizyjnych.

    Ze dzwonil na 112 by sie dowiedziec czy juz jest bohaterem i w wiadomosciach
    o nim powiedza, ze prawy obywatel zglosil prawdopodonie pijanego kierowce
    autobusu miejskiego?
    Telewizja czy gazety to powinny zjechac operatora 112, ze wgole wdal sie z
    nim w dyskusjie ktora totalnie nic nie miala wspolnego ze zgloszeniem
    alarmowym, do czego sluzy ten numer!
    112 to nie biuro informacji i reklamacji.

  • 54. Data: 2007-12-08 17:38:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 08 Dec 2007 02:57:36 GMT, "swen" <n...@n...com> wrote:

    najpierw stwierdziles:
> [...]

    A potem odpowiadasz:
    >Nie wiem, bladego pojecia nie mam, tak ma dzialc ten numer.

    Skoro nie masz pojecia jak jest to nie powinienes twierdzic ze
    "operator widzi".

    >Jesli nie dziala tak, to operator powinien zapytac o adres interwencji i
    >tyle. Co to ma do sprawy?
    Jesli to nie ma nic do sprawy to po co pisales?

    >Na pewno 112 nie jest numerem zapytan.
    Oczywiscie ze nie, przeciez potwierdzilem to w innym miejscu.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 55. Data: 2007-12-08 17:39:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 08 Dec 2007 03:01:42 GMT, "swen" <n...@n...com> wrote:

    >Ze dzwonil na 112 by sie dowiedziec czy juz jest bohaterem i w wiadomosciach
    >o nim powiedza, ze prawy obywatel zglosil prawdopodonie pijanego kierowce
    >autobusu miejskiego?
    Ze zglosil prawdopodobnie pijanego a policja prawdopodobnie nie
    zareagowala. Wowczas pismaki wyciagna od wlasciwych osob informacje o
    tym czy interwencja byla.

    WAM

  • 56. Data: 2007-12-08 17:50:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 07 Dec 2007 23:55:25 +0100, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Obawiam się, że w żadnym.
    Moja wiedza tez wskazuje ze liczba tych powiatow jest zblizona lub
    rowna 0.

    WAM

  • 57. Data: 2007-12-09 01:12:17
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Ze zglosil prawdopodobnie pijanego a policja prawdopodobnie nie
    > zareagowala. Wowczas pismaki wyciagna od wlasciwych osob informacje o
    > tym czy interwencja byla.

    I co?

  • 58. Data: 2007-12-16 17:37:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>