  • 1. Data: 2006-09-26 14:10:06
    Temat: Pieniądze z gminy
    Od: "Bartek Sobczak" <f...@w...pl>

    Witam.

    Mam mały problem z wójtem gminy. Gmina w której mieszkam dyposnuje budżetem
    na 2006 rok w wysokości 51 046 070 zł, rezerwa budżetowa wynosi 350 000 zł.
    Złozyłem wniosek do wójta o pensje dla trenera koszykówki i stroje dla
    Uczniowskiego Klubu Sportowego który reprezentuja tę własnie gminę. Radni
    przegłosowali to podanie jednogłośnie. Czy wójt w takim razie ma obowiązek
    zatrudnić tego trenera??
    1.Prosiłbym o podparcie się jakimś (artykułem/paragrafem) jeśli ma taki
    obowiązek.
    2.Wójt twierdzi także ze nie może dawać pieniędzy na Uczniowski Klub
    Sportowy i płacić za przejazdy na mecze tego klubu? Czy to prawda, wydaje mi
    się że nie ma żadnego zakazu na takie coś?? Też bym prosił o podparce
    (artykułem/paragrafem).

    Z góry dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam
    Bartek