  • 1. Data: 2005-02-25 11:18:47
    Temat: Pelnomocnictwo a glosowanie
    Od: Wojtek <b...@g...pl>

    Witajcie,

    Mam nastepujacy problem.
    Moj tata jest czlonkiem spoldzielni mieszkaniowej,
    ale nie ma czasu i ochoty chodzic na zebrania czlonkowskie,
    dlatego ja chcialem przejac te obowiazki.
    Znalazlem wzor pelnomocnictwa, pogadalem z notariuszem itp.
    Ale dzisiaj babeczka w Spoldzielni mi powiedziala,
    ze w zasadzie pelnomocnictwo mi nic nie daje bo na
    zebrania moge chodzic i bez niego, a glosowac i tak nie bede mogl,
    bo statut zezwala czlonkom tylko na glosowanie osobiste.
    Jak to jest? Pelnomocnictwo daje na zebraniach prawo glosu w imieniu osoby
    uprawnionej czy nie?
    Jest na to jakas ustawa, czy rzeczywiscie kazda organizacja reguluje to we wlasnym
    statucie?

    Z gory dzieki za odpowiedz.

    Pozdrowienia,

    Wojtek