  • 71. Data: 2006-10-20 14:07:48
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "VoyteG" <V...@h...com>

    Elwis napisał(a):

    > Słuchaj - politycy nie mają prawa tragicznie rządzić - czym prędzej jedź i
    > zamknij ten biały, okrągły pierdolnik w Warszawie, żeby nie zagłosowali
    > jakieś kretyńskiej ustawy!
    > Skoro Twój znajomy ma tak silną potrzebę egzekwowania prawa na drogach to
    > dlaczego nie poszedł do drogówki? Po chuj bawi się w "Sędzię Dred'a" zamiast
    > normalnie jechać doswojego celu podróży?

    Ponownie, nie poruszylem tego watku w swietle postawy znajomego, zas w
    swietle postawy strozy prawa. Znajomy znajacy te prawo, ma prawo jego
    przestrzegac - z wzajemnoscia. I jesli go przestrzega, to nie moze miec
    sankcji za przestrzeganie!
    To wlasnie ci co je lamia, powinni liczyc sie z sankcjami!

    VoyteG

  • 72. Data: 2006-10-20 14:14:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    VoyteG wrote:

    > Jak zatem ma sie taka sytuacja do Koderksu o Ruchu drogowym i teorii
    > prawa jako takiej?
    >
    > Czy mozna zmuszac kogos, by umozliwial innym lamanie prawa?

    Można zmuszać kogoś do przestrzegania prawa. Przeczytaj sobie ustawę,
    zapoznaj się z definicją ruchu prawostronnego i przestań blokować lewy pas.

  • 73. Data: 2006-10-20 14:15:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Karol wrote:

    > Jednak jezeli nie bylo znajku okreslajacego minimalna predkosc to raczej
    > mandatu nie dostalby ...

    Dostałby. Mandat i jeden punkt. Za naruszenie zasady ruchu prawostronnego.

  • 74. Data: 2006-10-20 14:17:05
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "pluton__" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jazda innymi pasami ma tez aspekt pozytywny, jezeli chodzi o utrzymanie
    > dróg. Otoz drogowcy stwierdzili, ze pas asfaltu wymaga walcowania.
    > Jezeli nie jezdza po nim samochody, to szybciej niszczeje.
    > Teraz (w odroznieniu od innych postow w rym watku) wcale nie robie
    > sobie jaj - tak jets naprawde.

    Ciekawe więc, dlaczego drogi o mniejszym natężeniu ruchu i tam gdzie
    poruszają się pojazdy o mniejszym nacisku na oś, zachowują dłużej swoje
    parametry użytkowe. Już nie mówiąc o tym, że wg Twojej teorii takie np.
    asfaltowe ścieżki rowerowe, to dopiero powinny niszczeć w zastraszającym
    tempie...

  • 75. Data: 2006-10-20 14:28:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello VoyteG,

    Friday, October 20, 2006, 10:37:26 AM, you wrote:

    > Droga z dwoma pasami ruchu o predkosci dozwolonej 60km na godzine
    > jedzie kierowca lewym pasem ruchu z predkoscia wlasnie 60 km/h.

    [...]

    > Policjant: Nasza sprawa jest lapanie takich kierowcow, zas Pan nie moze
    > utrudniac ruchu!
    > Jak zatem ma sie taka sytuacja do Koderksu o Ruchu drogowym i teorii
    > prawa jako takiej?

    Art. 16 ust. 4

    > Czy mozna zmuszac kogos, by umozliwial innym lamanie prawa?

    Zmusza się do przestrzegania art. 16 ust. 4. Od ścigania łamiących
    ograniczenia jest policja a nie hamulcowy na lewym pasie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 76. Data: 2006-10-20 14:29:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wojtaszek,

    Friday, October 20, 2006, 11:07:15 AM, you wrote:

    > To prawo nie obowiązuje w mieście !

    Nie ma takiego wyłączenia.

    > Jak skęcisz w lewo z prawego pasa ?

    Zmieniając pas dopiero wtedy, gdy jest to konieczne a nie jadąc
    kilometrami lewym pasem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 77. Data: 2006-10-20 14:33:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a V...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Specjalnie opisze bardziej obrazowo:
    > na prawym pasie kilka samochodow jadacych duzo ponizej dozwolonej
    > predkosci blisko siebie, potem kilkaset metrow przerwy i dalej znow
    > pojazdy na prawym pasie. W tej wlasnie przerwie da sie wyprzedzic.
    > Normalna sytuacja na drodze, trudna do wyobrazenia?

    mnie pytasz? Mnie jest sobie trudno wyobrazic, dlaczego ten gosc jadacy 60
    w te przerwe nie wjechał, zeby puscic tych co jechali za nim...

    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg

  • 78. Data: 2006-10-20 14:39:57
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > parametry użytkowe. Już nie mówiąc o tym, że wg Twojej teorii takie np.
    > asfaltowe ścieżki rowerowe, to dopiero powinny niszczeć w zastraszającym

    a) to nie jest moja teoria, tylko stwierdzenie inzynierow drogowych
    b) cos tam czytalem,ze drogowcy stwierdzili, ze jezeli na danej drodze
    sa 2 pasy ruchu, to przy normalnym uzytkowaniu prawego pasa
    ( bez czolgow i tirow ) i analogicznym, ale znacznie mniej
    intensywnym uzytkowaniu lewego pasa okazuje się,
    ze ten lewy pas ma pod jakimis tam wzgledami gorsze wlasciwosci:
    latwiej go rozwala mroz, szybciej sie robia wylomy itp, itd.

    Nigdy nie twierdzilem, ze jak na taki pas ruchu nasra mucha, to
    zaraz asfalt peknie na pol i zrobi sie dziura do srodka Ziemi.

    pozdrawiam
    pluton

  • 79. Data: 2006-10-20 14:45:58
    Od: "VoyteG" <V...@h...com>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello VoyteG,

    > Zmusza się do przestrzegania art. 16 ust. 4. Od ścigania łamiących
    > ograniczenia jest policja a nie hamulcowy na lewym pasie.

    Tyle ze celem opisywanej osoby nie bylo hamowanie, lecz jazda z
    przepisowa, tym razem dopuszczona predkoscia.
    Jakie zatem tamowanie ruchu, skoro z jego zasadami inni NIE MAJA prawa
    jechac szybciej?

    Rozwazam te sytuacje z prawnego punktu widzenia, nie zas praktycznej
    nonszalancji zasad ruchu codziennego.

    VoyteG

  • 81. Data: 2006-10-20 14:48:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a V...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Opisywany kierowca jechal maksymalna dozwolona predkoscia, w swietle
    > obowiazujacych zasad nikt go nie mial prawa wyprzedzic.

    podaj przepis który zabrania *wyprzedzac* takie auto.

    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac
    'wali' i mam ja gdzies" MikeXex