  • 61. Data: 2006-10-20 13:13:23
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl>

    Użytkownik "pluton__" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:eha473$d2f$1@news.onet.pl...
    > A skad wiesz, ze on strzegl moralnosci ? Moim zdaniem ten loodek
    > ani nie strzegl moralnosci, ani nie ratowal swiata przed komunizmem,
    > ani nie ratowal Afryki przed glodem, ani nie ratowal Galaktyki przed obcymi,
    > tylko po prostu jechal sobie (bezmyslnie?) lewym pasem, wqrwiając
    > przy okazji (i niechcacy ?) roznych palantow, ktorzy uwazaja, ze
    > lewy pas ma byc dla nich, bo lubia popylac 150.

    A skad wiesz, ze lubia popylac 150?
    A skad wiesz, ze w ogole lubia popylac?
    A skad wiesz, ze lubia?

    > To czemu nia lapia ?
    Lapia. Mnie juz pare razy zlapali w zyciu.

    > Co najmniej 3 lata bez zawieszenia i pozbawienie prawa jazdy dozywotnio.
    > Jazda lewym pasem to bardzo ciezkie przestepstwo. Dalej jest juz tylko
    > zbrodnia
    > przeciwko ludzkosci.
    Chcialbys.
    Jest specjalny taryfikator, ktory wymienia kary.

    > pozdrawiam
    > plutin
    pozdrawiam
    pjj

  • 62. Data: 2006-10-20 13:18:35
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > A skad wiesz, ze lubia popylac 150?
    > A skad wiesz, ze w ogole lubia popylac?
    > A skad wiesz, ze lubia?

    Bo ja jestem takim palantem, ktory czasem dociska do 150
    i wqurza sie na takich powolnych.

    > Lapia. Mnie juz pare razy zlapali w zyciu.

    :(

    > Chcialbys.
    > Jest specjalny taryfikator, ktory wymienia kary.

    Nie wiem, czy zauwazyles, ale w tym watku robie sobie niezle jaja,
    zazwyczaj metoda doprowadzania do absurdu wypowiedzi poprzednikow.

    pozdrawiam
    pluton

  • 63. Data: 2006-10-20 13:20:59
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > ale PoRD mówi wyraźnie: Trza jechać
    > krajuszkiem po prawej bo u nas nie UK.

    To jest spisek Unii Europejskiej, bo oni chca,
    zebysmy na dziurach na prawyum pasie
    niszczyli samochody i kupowali nastepne
    jako zlomy sprowadzane z zachodu.

    Lewe pasy maja lepsza nawierzchnie i dlatego
    nie pozwalaja na nich jezdzic.

    pozdrawiam
    pluton

  • 64. Data: 2006-10-20 13:23:13
    Od: "Elwis" <e...@n...pl>

    > Elvis - nie pitol - walnąłeś babola jak stąd do istambułu i szukasz teraz
    > kiecki mamusi by się wypłakać.

    LoL z tą kiecką i bekiem to przesadziłeś ale PoRD mówi wyraźnie: Trza jechać
    krajuszkiem po prawej bo u nas nie UK.

    --
    ~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
    Pozdrawia Elwis

  • 65. Data: 2006-10-20 13:30:57
    Od: "VoyteG" <V...@h...com>

    Elwis napisał(a):

    > LoL z tą kiecką i bekiem to przesadziłeś ale PoRD mówi wyraźnie: Trza jechać
    > krajuszkiem po prawej bo u nas nie UK.

    Moze raz jeszcze podkresle - watek dotyczy nie pasa ruchu, a tego ze
    jedziesz max dozwolona predkoscia, wiec jakie tu jest blokowanie ruchu,
    skoro inni NIE MAJA PRAWA jechac szybciej?

    VoyteG
    ps. sytuacje nadzwyczajne np. pojazd uprzywilejowany wylaczylismy dla
    analizy tego przypadku

  • 66. Data: 2006-10-20 13:33:47
    Od: "Elwis" <e...@n...pl>

    > Komu blokuje, jesli inni NIE MAJA prawa jechac szybciej?

    Powiedz mi jedno - dlaczego ten człowiek nie zjechał na prawy pas skoro miał
    pareset metrów między autami - czyżby zwykłe "bo mi się tak chce i tak będę
    jechał" ?? Skoro ten prawy pas jest wolny i nie podziurawiony to dlaczego z
    niego nie korzystać? Dokładnie tak samo mnie wkurwia gdy jest dupiata pogoda
    a jakiś kacap jedzie bez śwaiteł "bo nie ma obowiązku o tej porze".
    Resume:
    Zamiast faktycznie utrudniać innym życie i decydować czy ktoś ma prawo
    jechać szybciej czy nie, starajmy się nie przeszkadzać innym na drodze:
    Chcesz jechać szybciej - zapierdalaj, w razie dzwonu bierzesz na siebie
    odpowiedzialność.

  • 67. Data: 2006-10-20 13:38:25
    Od: Alex81 <a...@s...op.pl>

    VoyteG napisal(-a) w wiadomości <1161351057.350420.276240
    @e3g2000cwe.googlegroups.com>:
    > Moze raz jeszcze podkresle - watek dotyczy nie pasa ruchu, a tego ze
    > jedziesz max dozwolona predkoscia, wiec jakie tu jest blokowanie ruchu,
    > skoro inni NIE MAJA PRAWA jechac szybciej?

    No bo nie chcesz zrozumieć że cały p.m.s. (wliczając mnie) składa się z
    samych odpowiedzialnych kierowców którzy są w stanie poruszać się z
    prędkością większą o conajmniej 20-30 kph od dopuszczalnej nie powodując
    żadnego zagrożenia w ruchu - wręcz przeciwnie, to *my* jesteśmy
    zagrożeni wjechaniem w kogoś kto ma czelność jechać z przepisową
    prędkością nie bacząc na to że któryś z *nas* może akurat znajdować się
    na jego torze jazdy! Szczyt bezczelności normalnie!

    ;)

    --
    Alex GG#1667593
    '97 Caro 1.6GLSI

  • 68. Data: 2006-10-20 13:48:39
    Od: "Elwis" <e...@n...pl>

    Moze raz jeszcze podkresle - watek dotyczy nie pasa ruchu, a tego ze
    jedziesz max dozwolona predkoscia, wiec jakie tu jest blokowanie ruchu,
    skoro inni NIE MAJA PRAWA jechac szybciej?

    Słuchaj - politycy nie mają prawa tragicznie rządzić - czym prędzej jedź i
    zamknij ten biały, okrągły pierdolnik w Warszawie, żeby nie zagłosowali
    jakieś kretyńskiej ustawy!
    Skoro Twój znajomy ma tak silną potrzebę egzekwowania prawa na drogach to
    dlaczego nie poszedł do drogówki? Po chuj bawi się w "Sędzię Dred'a" zamiast
    normalnie jechać doswojego celu podróży?

  • 69. Data: 2006-10-20 13:58:29
    Od: "VoyteG" <V...@h...com>

    Elwis napisał(a):

    > Powiedz mi jedno - dlaczego ten człowiek nie zjechał na prawy pas skoro miał
    > pareset metrów między autami - czyżby zwykłe "bo mi się tak chce i tak będę
    > jechał" ?

    Analizujemy przypadek od strony panujacych zasad i obowiazujacego
    prawa.
    Faktyczne lekcewazenie tych norm oraz nonszalancja wobec tych zasad to
    inny watek.

    Opisywany kierowca jechal maksymalna dozwolona predkoscia, w swietle
    obowiazujacych zasad nikt go nie mial prawa wyprzedzic. Stad absurdalne
    wydaja sie sankcje od drogowych organow przymusu. Postawa respektowania
    zasad dotyczacych predkosci wiazac sie winna z pochwala, a nie nagana

    VoyteG

  • 70. Data: 2006-10-20 14:03:31
    Od: "VoyteG" <V...@h...com>

    Alex81 napisał(a):

> [...]
    > prędkością nie bacząc na to że któryś z *nas* może akurat znajdować się
    > na jego torze jazdy! Szczyt bezczelności normalnie!

    LOL :-D

    Rozumiem idee tego co piszesz - faktyczne realia i powszechna
    rzeczywistosc.
    Dlatego nie ujmuje tematu, ze niby dziwi mnie to.... :-)

    Natomiast patrze z punktu widzenia obowiazujacego prawa i jego
    wykonawcow (the police), ktorzy maja obowiazek je respektowac
    przykladnie i tak tez egzekwowac od innych.

    VoyteG