  • 11. Data: 2011-02-09 12:22:49
    Temat: Re: Partyzantka komendanta SM Sulechów...
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 8, 2:53 pm, Tomaszek <t...@o...pl> wrote:

    > Na miejscu pana komendanta wpierdoliłbym parę pał panu Emilowi. Ale
    > teraz nie wolno:(

    Za co? Bo jak na razie to komendant poslal pismo z przeprosinami.
    Szkoda ze tylko tyle, powinien wyleciec.

  • 12. Data: 2011-02-09 13:50:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    MW napisał(a) :
    > Strażnik również nie miał prawa użyć
    > siły jak i odebrać telefonu. Zarówno jeden jak i drugi powinni za to
    > odpowiadać dyscyplinarnie.

    Karnie. Kodeks karny się kłania.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 13. Data: 2011-02-10 01:48:52
    Od: "Kubba Bubba" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On Feb 8, 2:53 pm, Tomaszek <t...@o...pl> wrote:

    >Za co? Bo jak na razie to komendant poslal pismo z ?>przeprosinami.
    >Szkoda ze tylko tyle, powinien wyleciec.

    To ze komendant powinien wylecieć nie ulega najmniejszym wątpliwościom. Jak
    się nie umie z ludzmi rozmawiać (również upierdliwymi) to są różne prace
    gdzie gadać z ludźmi nie trzeba (np. składanie długopisów).

    Natomiast tak jak napisałem zastanawiam się czy prokuratura kiwnie palcem?
    Wydaje mi się że w tego typu sytuacjach ręka rękę myje. Okaże się że taki
    film nie może być dowodem w sprawie, poza tym niska szkodliwość społeczna
    bla bla bla...

    Pzdr,

  • 14. Data: 2011-02-10 08:40:46
    Temat: Re:
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Kubba Bubba napisał(a) :

    > Natomiast tak jak napisałem zastanawiam się czy prokuratura kiwnie palcem?

    Prawdopodobnie czyn jest ścigany z oskarżenia prywatnego.
    "Prawdopodobnie", bo nie będę oglądał kilkunastu minut, zwykle nic
    nie wnoszących dywagacji, które można streścić w kilku zdaniach. Na
    razie nikt się tego nie podjął.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 15. Data: 2011-02-10 08:42:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Kubba Bubba napisał(a) :

    > Natomiast tak jak napisałem zastanawiam się czy prokuratura kiwnie palcem?

    Prawdopodobnie czyn jest ścigany z oskarżenia prywatnego.
    "Prawdopodobnie", bo nie będę oglądał prawie 20 minut, zwykle nic

  • 16. Data: 2011-02-10 09:04:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-10 09:42, Zbynek Ltd. pisze:

    > nie wnoszących dywagacji, które można streścić w kilku zdaniach. Na
    > razie nikt się tego nie podjął.

    Bo i pewnie nikt nie oglądał. Co nie jest przeszkodą, aby sobie nie
    podyskutować na grupie :)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2011-02-10 11:24:43
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 10, 10:04 am, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Bo i pewnie nikt nie ogl da . Co nie jest przeszkod , aby sobie nie
    > podyskutowa na grupie :)

    W skrocie: od pewnego czasu pan Emil jezdzi po okolicy i tropi
    fotoradary wystawiane przez straze miejskie/gminne, nagrywa wszystko i
    pokazuje rozne nieprawidlowosci w tym procederze. Zawital pare razy
    takze na komendzie SM w Sulechowie, rowniez z kamera, i tam
    przyczepial sie o sprawy takie jak np snieg na zdjeciu - a radar w
    specyfikacji ma podane ze dziala w temp powyzej zera. Nastepnie
    nagrywal wielokrotnie lamiacych przepisy o zakazie wjazdu i parkowania
    pojazdy SM i prywatny komendanta SM, wzywal policje ktora najczesciej
    olewala sprawe.

    W przytoczonym przypadku po raz kolejny pojawia sie w siedzibie SM
    Sulechow i zwraca uwage na zachowanie komendanta. Nagle podchodzi do
    niego nieumundurowany komendant (chyba) i nakazuje mu wyjsc z siedziby
    SM. Na pytanie kim jest nie odpowiada, wysyla pana Emila do lekarza,
    otwiera drzwi. Twierdzi ze przeszkadza pracownikom w pracy.
    Nieumundurowany wychodzi przez drzwi a pan Emil zamyka je za nim.
    Nieumundurowany twierdzi ze zostal nimi uderzony (lub prawie uderzony,
    bo czesto zmienia zdanie w filmie) i grozi ze "jeszcze raz zamkniesz
    drzwi i sprobujesz uderzyc mnie drzwiami to dostaniesz w pysk".
    Twierdzi ze zostal napadniety i wzywa policje, podobnie jak pan Emil.
    Kiedy probuje wyjsc na zewnatrz zostaje sila powstrzymany przez
    nieumundurowanego. Nieumundurowany (a zaznaczyc trzeba ze do tej pory
    nie przedstawil sie kim jest i jaka pelni funkcje) pyta czy "jest ktos
    z chlopakow", wydaje polecenie ze "pan nie ma prawa stad wyjsc dopoki
    policja nie przyjedzie". Podchodzi straznik, nakazuje wylaczyc kamere
    ktora nastepnie wyrywa sila. W momencie szarpaniny pan Emil podaje
    przepis ktory pozwala mu nagrywac. Dalej jest jedynie zapis audio, na
    ktorym slychac glos nieumundurowanego ktory mowi ze "mam swiadkow i na
    pewno beda tak mowic". Dalej dyskusja: "prosze oddac moja wlasnosc" -
    "nie oddam pana wlasnosci". Nieumundurowany mowi ze nie zyczy sobie
    nagrywania i ze pan Emil zostal zatrzymany. Dalej klotnia o to kto
    kogo uderzyl drzwiami, nieumundurowany stwierdza ze "pan nie bedzie mi
    moich drzwi zamykal". Zjawia sie policja, obie strony przedstawiaja
    swoje wersje, pan Emil mowi ze zostal mu zarekwirowany telefon i nie
    wie gdzie jest i co sie z nim dzieje. Po chwili przy policji telefon
    zostaje oddany policja spisuje, mowi co obie strony moga w tej
    sytuacji zrobic, ze sytuacja napasci na funkcjonariusza jest scigana z
    urzedu (ale do tej pory ani razu nieumundurowany komendant nie
    powiedzial kim jest i jaka funkcje sprawuje) i na tym film sie konczy.

  • 18. Data: 2011-02-11 08:24:06
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Uzytkownik "Lukasz Jamroz" <l...@g...com>

> [...]
    > urzedu (ale do tej pory ani razu nieumundurowany komendant nie
    > powiedzial kim jest i jaka funkcje sprawuje) i na tym film sie konczy.

    No wspaniala historia :-) Dobrze, ze napisana bo zdaje sie bylo z YT z
    którego nie korzystam. Moze P2P ?

  • 19. Data: 2011-02-11 08:33:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Uzytkownik "Lukasz Jamroz" <l...@g...com>

    > Jest upierdliwy podobnie jak nieroby ze strazy miejskich gminnych etc.
    > Zrobili biznes z radarow, czy wystawiania mandatow za parkowanie, a
    > sami nagminnie lamia te i inne przepisy. Trzeba ich zwalczac. A
    > najlepiej zlikwidowac zupelnie taki twor, przynajmniej w miastach
    > ponizej 100 tys mieszkancow, bo nie sluzy on niczemu pozytecznemu.

    To policje tez trzebaby zwalczac i zlikwidowac.

  • 20. Data: 2011-02-11 12:45:53
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 11, 9:33 am, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:

    > To policje tez trzebaby zwalczac i zlikwidowac.

    Policja byc musi - nie nalezy jej zlikwidowac, tylko przejrzec kadry i
    wywalic glupkow, zlodziei i wszystkich innych ktorzy sie do pracy nie
    nadaja. Oczywiscie to utopia ze w tym chorym kraju bedzie kiedys
    normalna, profesjonalna policja. Straz miejska w malych miastach nie
    robi niczego pozytecznego, ale daje kilka etatow znajomym wojta,
    burmistrza, prezydenta, wiec nie ludze sie ze zniknie. Straz gminna to
    juz w ogole jakis chory twor, dziwie sie ze takie cos moze w ogole
    funkcjonowac. Jakas nadzieja jest w tym ze radarowy biznes zostanie
    nieco ukrocony nowa ustawa i znikna jednoosobowe straze gminne.