  • 11. Data: 2006-10-10 08:59:37
    Temat: Re: Partacz remontowy, Umowa, US
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Kinga napisał(a):

    > Bzdura.

    Proponuje sprawdzic, a pozniej sie wypowiadac.

    Tak juz swoja droga to najlepiej miec jakiegos zaufanego znajomego ktory
    moglby obiektywnie stwierdzic jakosc wykonanych prac i za pierwszym
    razem i za drugim.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 12. Data: 2006-10-10 09:28:46
    Od: "Kinga" <h...@g...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Taa, i dlatego zauważyłaś to dopiero kiedy powiedzieli Ci o tym inni
    > fachoffcy ;-)
    Nie. Zauważyłam to po jego robocie odrazu, tyle, ze były to tylko te
    rzeczy, które widzisz z zewnątrz. Nie kopałam pod glazurą, nie
    grzebałam w kontaktach, hydraulice, płytach k-g i przewodach
    elektrycznych. Jednak przy demontażu źle połozonego gresu wyszły
    też inne ciekawostki, można było zobaczyć cały "kunszt" partacza.
    Co więcej partacz _przyznał się_ do tego, że spartaczył i dlatego
    zgodził się zwrócić mi 1000 zł za gres, który zniszczył + prace
    nie wykonane CZYLI za to, co powtarzam: ja zobaczyłam z zewnątrz.
    Całą sytuację urozmaiciły dodatkowo ze strony partacza chamskie
    zachowania, uniki, olewanie, niechęć do współpracy, wyjazd na 3
    tygodnie i zostawienie mnie z rozgrzebanym mieszkaniem itp, itd.

  • 13. Data: 2006-10-11 22:06:04
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 10 Oct 2006 10:59:37 +0200, Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    > Tak juz swoja droga to najlepiej miec jakiegos zaufanego znajomego ktory
    > moglby obiektywnie stwierdzic jakosc wykonanych prac
    Znajomy?
    Znajomu przecież będzie stronniczy, nie obiektywny ;)

    BTW Mnie zdarzyło się _kilka_ razy mieć do czynienia z fachowcami
    chwalącymi poprzedników, a na zespół drugi-fachowiec już dwa razy pomogła
    mi prośba o zestawienie uwag na piśmie w związku na ew. mojego wystąpienia
    do poprzedniego fachowca z roszczeniami (skoro tak niefachowo sobie
    poczynał)

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2006-10-13 20:33:42
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    Tanie mięso psy jedzą.
    Próbuj cos od goscia wydębić ale nie na zasadzie donocsicielstwa.
    Facet też może sie wkurwic, przyprowadzić świedków i stracic
    możesz jeszcze więcej. Dogaduj się bo możesz stracić jeszcze
    więcej.

    Czasami, trzeba przyznać, że sie dało zrobić w ciula ale uważać,
    żeby nie zrobic sobie większego bagna. Nie jeden adwokat dorobił sie
    majątku na takich własnie walki o honor. Tutaj emocje nie sa
    potrzebne.

  • 15. Data: 2006-10-13 20:59:44
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Witajcie. Mam problem z dziedziny remontów mieszkaniowych.
    > Zatrudniłam do remontu człowieka i zapłaciłam mu za całość
    > przewidzianych prac. Podpisaliśmy umowę, w której podana jest wycena
    > całości. Po robocie podpisałam z nim kolejną umowę, w której jest

    Zapłaciłas za całość przed robotą ? Och ach .... w ogole to teraz pare
    lat po sądach ... bo coz innego zostało.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 16. Data: 2006-10-13 21:22:07
    Od: "Kinga" <h...@g...pl>

    tokaj1 napisał(a):
> [...]
    > Facet też może sie wkurwic, przyprowadzić świedków i stracic
    > możesz jeszcze więcej. Dogaduj się bo możesz stracić jeszcze
    Dogadałam się. Niby. Jest umowa napisana na szybko, ze ma mi
    zwrócić 1000 zł w ratach. Tyle że minął prawie miesiąc i nic nie
    dostałam. Juz sobie dałam spokój, bo wiem, ze więcej od niego nie
    wydębię niż ten 1000 zł. Inna ekipa już prawie poprawiła po nim.
    Wydałam mase kasy na to wszystko i straciłam sporo nerwów i czasu.
    Najbardziej złość mnie zalewa jak sobie pomyślę, że taki partacz
    udaje, ze potrafi zrobić coś, o czym nie ma pojęcia, a ludzie sie na
    to nabierają i ufają mu :/// Czy tak trudno jest się porządnie
    nauczyć swego fachu? Przecież by mu sie to opłaciło.

  • 17. Data: 2006-10-14 06:22:16
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    musisz mu wysłać ponaglenie, wezwanie do zapłaty pod groźbą sądu.

    Może zastanowi się czy warto wchodzić w koszty sądowe?