  • Data: 2002-02-22 10:01:41
    Temat: Parkowanie w Katowicach
    Od: "sky" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Firama InterPark przysłała mi wezwanie do zapłaty za nie uiszczenia zapłaty
    za parkowanie.
    A mnie nic nie wiadomo o tym bym nie zapłacił. Poza tym przysłali trzy
    upomnienia z tego dwa dotyczą tego samego dnia. Nie rozumiem.
    Straszą mnie postępowaniem administracyjnym jeżeli nie zapłace, a ja się
    pytam jakim prawem.
    Poza tym jakim prawem firma prywatna dysponuje bazą danych osobowych z
    Urzedu Miasta.
    Czyż nie mamy ustawy o ochronie danych osobowych?
    Sky.