  • 1. Data: 2002-02-22 10:01:41
    Temat: Parkowanie w Katowicach
    Od: "sky" <s...@p...com>

    Witam!
    Firama InterPark przysłała mi wezwanie do zapłaty za nie uiszczenia zapłaty
    za parkowanie.
    A mnie nic nie wiadomo o tym bym nie zapłacił. Poza tym przysłali trzy
    upomnienia z tego dwa dotyczą tego samego dnia. Nie rozumiem.
    Straszą mnie postępowaniem administracyjnym jeżeli nie zapłace, a ja się
    pytam jakim prawem.
    Poza tym jakim prawem firma prywatna dysponuje bazą danych osobowych z
    Urzedu Miasta.
    Czyż nie mamy ustawy o ochronie danych osobowych?
    Sky.

  • 2. Data: 2002-02-23 22:45:46
    Temat: Re: Parkowanie w Katowicach
    Od: "Piotr Trociński" <m...@p...com.pl>

    > A mnie nic nie wiadomo o tym bym nie zapłacił.
    A czy tylko ty jezdzisz tym samochodem (bo mandat jest wystawiony na
    samochod)? Moze twoja druga polowa nie zaplacila? Albo wiatr wywial
    mandat badz tez sam go wyrzuciles myslac, ze to jakas ulotka. Nie bede
    tez wspominal o mozliwosci niezauwazenia parkingowych i oznaczen
    obszaru platnego parkowania...

    > Poza tym przysłali trzy upomnienia z tego dwa dotyczą tego samego
    dnia.
    Troche wyrazniej - chodzi o date wyslania upomnienia czy o date
    niezaplacenia za parkowanie?

    > Poza tym jakim prawem firma prywatna dysponuje bazą danych osobowych
    z Urzedu Miasta.
    Moze dlatego, ze wygrali odpowiedni przetarg i maja dostep do bazy w
    celu prawidlowego dzialania.

    Piotr Trocinski