    From: ulong <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Parking prywatny/publiczny?
    Date: Thu, 31 Jul 2008 11:01:36 +0200

    Gdynia - Port jachtowy, parking przy wjezdzie po prawej stronie,
    ograniczony z 3 stron plotem.
    Chcialem tam zaparkowac, wjechalem, nie widzialem zadnych znakow ani
    zakazow, postawilem auto. Pare sekund po tym, jak wysiadlem przylecial
    do mnie ochroniarz, ze mam przestawic auto, bo ten parking jest
    prywatny. Na dalszym slupku przy "wjezdzie", czyli nie ogrodzonym boku
    wisial znak zakaz wjazdu, ktorego nie da sie zauwazyc przy wjezdzie.

    Auto przestawilem nie robiac zadnych problemow, ale czy napewno musialem?
    Nie jest to przypadkiem miejsce publiczne (ze wzg na brak ogrodzenia)?
    Ochroniarz mowil, ze moglby wezwac lawete i by mi auto zabrali, w co
    szczerze watpie - jak dla mnie musialaby byc tam policja, a ze nie
    utrudnialo ruchu, to w lawete juz poprostu nie wierze.

    Pozdrawiam, Wojtek.