eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPanorama Firm, umowa na okr. probny i koszty szkolenia - jak to jest na prawde? › Panorama Firm, umowa na okr. probny i koszty szkolenia - jak to jest na prawde?
  • Data: 2007-09-25 16:46:25
    Temat: Panorama Firm, umowa na okr. probny i koszty szkolenia - jak to jest na prawde?
    Od: Bartosz Śmigaj <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Na poczatku wrzesnia podjalem prace w firmie Eniro - Panorama Firm na
    stanowisku konsultanta w dziale telesprzedazy. Nie chce teraz rozmawiac o
    zaletach i wadach - bo uwazam, ze jesli ktos ma predyspozycje to atmosfera
    itp w firmie jest ok. Mam natomiat nastepujacy problem: praca calkowicie
    nie jest dla mnie, po prostu sie nie nadaje. W zwiazku z tym chcialbym
    wystapic o rozwiazanie umowy. Problem w tym, ze w zgodnie z tym co mi
    wczesniej powiedziano, gdy zerwanie umowy nastapi na moj wniosek zostane
    obciazony kosztami szkolenia - 2000zl.

    I teraz mam pytania:
    - czy jest to do konca zgodne z prawem? Slyszalem rozne opinie temu pytam,
    - chcialbym zasugerowac rozwiazanie umowy za porozumieniem stron, czy w
    przypadku okresu probnego jest to mozliwe?

    Mam nadzieje, ze moj belkot da sie jakos zrozumiec. Sytuacja jest dla mnie
    o tyle trudna, ze nie chcialbym miec jakiegos balaganu w papierach
    spowodowane zwolnieniem dyscyplinarnym w czasie okresu probnego i to nie
    dlatego ze mam to gdzies tylko sie po prostu nie nadaje:) Chcialbym to
    jakos elegancko rozwiazac zebysmy i firma i ja nie musieli sie
    niepotrzebnie meczyc. A jak sie nie da, to trudno.

    Jakby ktos mial jakies sugestie, ewentualnie wskazowki gdzie mozna cos
    doczytac prosze o info.

    PS: poszlo na grupy pl.soc.prawo oraz pl.praca.dyskusje.

    Z wyrazami szacunku,
    Bartosz,

    --
    s...@p...pl