eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPanorama Firm, umowa na okr. probny i koszty szkolenia - jak to jest na prawde? › Re: Panorama Firm, umowa na okr. probny i koszty szkolenia - jak to jest na prawde?
  • Data: 2007-09-26 15:54:28
    Temat: Re: Panorama Firm, umowa na okr. probny i koszty szkolenia - jak to jest na prawde?
    Od: Bartosz Śmigaj <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Sep 2007 12:25:58 +0200, Henry (k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > Ale przecież co innego gdy pracodawca wysyła kogoś żeby sobie
    > zrobił certyfikat z Windowsa (opłaca się to pracodawcy bo ma
    > mądrzejszego pracownika i może się chwalić przed klientami),
    > a co innego gdy zatrudnia się kogoś w call center i wysyła
    > na szkolenie z produktu do którego ma świadczyć support
    > lub go sprzedawać. Pierwsze szkolenie jest opcjonalne, a drugie
    > obowiązkowe (bez niego nie ma co pracownika sadzać przed
    > telefonem). I co jeśli pracodawca sobie umyśli lojalkę za takie
    > szkolenie?

    Dziekuje za informacje i wskazowki.

    Oczywiscie zeby nie bylo, wiedzialem co podpisuje. Po prostu zaslyszalem,
    jak wspomnialem, ze ta oplata za szkolenie nie musi byc w 100% zgodna z
    prawem dlatego sie spytalem - zawsze to mniejszy minus dla mnie.

    Pozdrawiam,

    Z powazaniem,
    Bartosz Śmigaj