eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPanorama Firm, umowa na okr. probny i koszty szkolenia - jak to jest na prawde? › Re: Panorama Firm, umowa na okr. probny i koszty szkolenia - jak to jest na prawde?
  • Data: 2007-09-26 10:25:58
    Temat: Re: Panorama Firm, umowa na okr. probny i koszty szkolenia - jak to jest na prawde?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 26 Sep 2007 11:27:03 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > W ten deseń nie można by wymagać WCALE :)

    Ale przecież co innego gdy pracodawca wysyła kogoś żeby sobie
    zrobił certyfikat z Windowsa (opłaca się to pracodawcy bo ma
    mądrzejszego pracownika i może się chwalić przed klientami),
    a co innego gdy zatrudnia się kogoś w call center i wysyła
    na szkolenie z produktu do którego ma świadczyć support
    lub go sprzedawać. Pierwsze szkolenie jest opcjonalne, a drugie
    obowiązkowe (bez niego nie ma co pracownika sadzać przed
    telefonem). I co jeśli pracodawca sobie umyśli lojalkę za takie
    szkolenie?

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1