    From: "a...@x...lp" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PZUprzysyła komornika za OC samochodu którego nie ma ....
    Date: 16 Jul 2007 14:39:56 +0200

    Witam
    Dzisiaj odwiedził mnie komornik z teczką w której były dokumenty
    od "wierzyciela" -PZU.Przeżyłem szok bo nigdy dotąd nie miałem do czynienia z
    komornikiem a co najgorsze nie dostałem wczesniej niczego z sądu,jak to
    komornik określił -nie dostałem skutecznie.Cóż,samochodu nie mam od 6 lat
    (żadnego)Ten którego dotyczy sprawa zepsuł sie i naprawa nie była
    opłacalna.Wziął go jakiś złomiarz,PZU powiadomiłem że zrywam ubezpieczenie.I
    włąśnie sprawa dotyczy okresu po zgłoszeniu.Czy mogę teraz złożyć odwołanie do
    sądu?Komornik mówi że mogę próbować,ale on oczywiście musi robić swoje.
    Jeżeli mogę to w jaki sposób?Muszę jednocześnie zaznaczyć że raczej nie
    odtworzę już żadnych dokumentów,gdyz sprawa jest z roku 2003 a w między czasie
    przeprowadzałem sie kilkakrotnie a sprawa samochodu wg mnie była po prostu
    zamknięta.

    Pozdrawiam Andrzej