  • Data: 2008-11-14 08:57:06
    Temat: [PZU] Odwołanie - jak napisać?
    Od: shaman <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć..

    Niedawno zostałem poszkodowanym w drogowej kolizji, wśród wielu rzeczy
    do wymiany była też opona - nowa opona miała zbyt dużą różnicę wysokości
    bieżnika w stosunku do starej więc trzeba było wymienić też tą starą.
    Tyle że TU uważa inaczej.

    Mam przed sobą takie pismo: "Informuję, że kalkulacja szkody [...]
    została skorygowana do kwoty [...]. Nie uznano wymiany opony PP -
    ubezpieczyciel odpowiada jedynie za normalne następstwa szkody, opona PP
    nie uległa uszkodzeniu."

    Sprawa wydaje się oczywista, bo przecież zostałem zmuszony do wymiany
    drugiej opony w wyniku zdarzenia a nie przez własne widzimisię. Ale jak
    siadłem nad odwołaniem to nie wiem jak zacząć i na co się powołać....

    Jak mam to napisać?

    PZDR
    Shaman