  • 21. Data: 2005-12-28 16:04:19
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "ronald" <p...@w...pll> napisał w wiadomości
    news:Eoxsf.2492$Rb.1935@trndny02...
> [...]
    /kraj/kraj_a_7.html

    > mam dziwne odczucie, ze bedzie to tylko dotyczylo politykow opozyji.

    Nawet gdyby to za 4 lata opozycja może być znowu u władzy, a za następne 4
    znowu nastąpi zmiana. Jak się wzajemnie wytrzepią to kto na tym zyska ? My.

    > Masz cos przeciwko Piskorskiemu i jego zonie? ;-)

    Jeżeli ma coś na sumieniu to dlaczego nie ? ;-) Różni ludzie mieli różne
    powody wyjazdu do brukselki.

    neelix

  • 22. Data: 2005-12-28 16:06:42
    Od: ronald <p...@w...pll>

    neelix wrote:

    > Jeżeli ma coś na sumieniu to dlaczego nie ? ;-) Różni ludzie mieli różne
    > powody wyjazdu do brukselki.
    >
    > neelix

    A te rozdielczosc majatku z zona to zrobil ot tak, z kaprysu.

  • 23. Data: 2005-12-28 16:07:34
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Cyc" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ronald" <p...@w...pll> napisał w wiadomości

    > porządku.

    > Wlasnie czepili sie chlopa i nie daja zyc ........albo takiego
    > Olechowskiego !!. Tez nie wiadomo dlaczego sie ciagle go czepiaja ,
    > podobnie Bieleckiego , Bochniarz oraz polowy PO i wcale nie malo sldczykow
    .
    > Z zazdrosci , ze potrafili majatek "zarobic" .
    > cyc

    Oni tacy biedni, że nawet teraz wieje im wiatr w oczy. Zawsze pod lupą i
    zawsze przykleja się do nich jakieś błoto, biedactwa jedne. A te znane
    nazwiska to takie poczciwiny. ;-)

    neelix

  • 24. Data: 2005-12-28 16:09:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > tak jak prof. Religi. Na boku, po godzinach, w nocy kase zbijal, a rano
    > szybko mnknal do panstwoej pracy. Biedactwo.

    potrafisz udowonic ?

    > Nikt nie ma obiekcji co do ronienia majatku. Problem zaczyna sie kiedy
    > jest to najzwyczajne zlodziejstwo publicznych (naszych) pieniedzy.

    ale nalezy to udowodnic a nie wrzucac wszystkich do jednego wora, z reguly
    majatki sa legalnie zrobione tylko w glowie zwyklego durnego zawistnego
    polaka taka opcja sie nie pojawia,
    bo jest za glupi by dojsc do tego jak cos takiego osiagnac

    P.

  • 25. Data: 2005-12-28 16:11:58
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
> [...]
    > uslyszalem

    > Zakpilem sobie nieco , co dla znajacyh mnie bylo czywiste .
    > Nie znam majatku p.prof. Senyszyn i nie wiem skad on u niej , wiem jednak
    ,
    > ze zdecydowana wiekszosc ludzi bogatych , to pospolici zlodzieje i
    aferzysci
    > .
    > Fortuny o jakich sie slyszy na zach. tworzone byly przez kilka pokolen ,
    > nasze podobnej wielkosci powstawaly w pare miesiecy , gora rok .
    > Nikt w sposob uczciwy nie jest w stanie zarobic w takim czasie pare

    No, ale żeby zaistnieć trzeba było pierwszy milion S ukraść. Ktoś tę naszą
    Polskę przecież rozkradł. Nie zrobił tego Kowalski kradnąc bułkę w
    spożywczym, bo to nie ta skala.

    neelix

  • 26. Data: 2005-12-28 16:14:05
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Uzytkownik "ronald" <p...@w...pll> napisal w wiadomosci

    > Nikt nie ma obiekcji co do ronienia majatku. Problem zaczyna sie kiedy
    > jest to najzwyczajne zlodziejstwo publicznych (naszych) pieniedzy.

    No wlasnie.
    neelix

  • 27. Data: 2005-12-28 16:17:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > A te rozdielczosc majatku z zona to zrobil ot tak, z kaprysu.

    Ludzie w Polsce zawsze tak robią. ;-)

    neelix

  • 28. Data: 2005-12-28 16:20:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No, ale żeby zaistnieć trzeba było pierwszy milion S ukraść.

    mit

  • 29. Data: 2005-12-28 16:21:00
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Przemek R... wrote:

    > potrafisz udowonic ?

    Zobacz na poprzednie oswiadczenia majatkowe tego alkoholika. Pracowal w
    szpitalu. Wiec dorbic musial sie wylacznie pracujac ciezko w nocy.

> [...]
    > polaka taka opcja sie nie pojawia,
    > bo jest za glupi by dojsc do tego jak cos takiego osiagnac

    Tak, zwlaszcza miliony Religi zarobione po godzinach pracy.

  • 30. Data: 2005-12-28 16:23:06
    Od: ronald <p...@w...pll>

    neelix wrote:

    > Użytkownik "ronald" <p...@w...pll> napisał w wiadomości

    > Ludzie w Polsce zawsze tak robią. ;-)
    >
    > neelix

    a teraz w Brukslece to juz w ogole nie ma co dzielic. Biedak nie ma
    zadnych dochodow, nawet z Parl. E.:

    http://www.europarl.eu.int/ep-dif/28296_21-11-2005.P
    DF