  • 11. Data: 2005-12-28 15:02:18
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    ko Piskorskiemu i jego zonie? ;-)

    > Wlasnie czepili sie chlopa i nie daja zyc ........albo takiego
    > Olechowskiego !!. Tez nie wiadomo dlaczego sie ciagle go czepiaja ,
    > podobnie Bieleckiego , Bochniarz oraz polowy PO i wcale nie malo sldczykow
    > .
    > Z zazdrosci , ze potrafili majatek "zarobic" .
    > cyc

    ja nie moglem uzierzyc ze czlowiek moze byc az tak zawistny kiedy uslyszalem
    pytanie od internauty
    do Pani Senyszyn z SLD
    "nie nie wsytd pani ze jest pani tak obrzydliwie bogata",
    co moze takim czlowiekiem kierowac?

    P.

  • 12. Data: 2005-12-28 15:03:04
    Od: "Alex" <p...@p...onet.pl>

    Glupie prawo.
    Wygnany ma pelna swobode dzialania i szkodzenia.
    Moze wspierac wrogow Polski i dostarczac im
    swojej wiedzy.

    Alex

  • 13. Data: 2005-12-28 15:16:12
    Od: "opix" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dou6g5$a5e$1@inews.gazeta.pl...

    > manpulacja rynkiem jest karalna, do 3 lat i 5 mln grzywny wiec nie
    widze
    > sensu zabraniania,
    > wystarczy dobrze patrzec i dzialac.
    >
    >a ja proponuję nie produkować projektów o sprawach w których
    projektodawca jest zielony i nie wie o czym pisze .

    --
    OPIX

  • 14. Data: 2005-12-28 15:20:21
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

    > mam dziwne odczucie, ze bedzie to tylko dotyczylo politykow opozyji.

    W wypadku samoobory interpretacja przepisu bedzie trudna: oni sie
    przeistaczaja z opozycji w prorzadowcow i spowrotem kilka razy w tygodniu.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 15. Data: 2005-12-28 15:33:02
    Od: "Cyc" <r...@r...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dou9dp$o1o$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > pytanie od internauty
    > do Pani Senyszyn z SLD
    > "nie nie wsytd pani ze jest pani tak obrzydliwie bogata",

    Zakpilem sobie nieco , co dla znajacyh mnie bylo czywiste .
    Nie znam majatku p.prof. Senyszyn i nie wiem skad on u niej , wiem jednak ,
    ze zdecydowana wiekszosc ludzi bogatych , to pospolici zlodzieje i aferzysci
    .
    Fortuny o jakich sie slyszy na zach. tworzone byly przez kilka pokolen ,
    nasze podobnej wielkosci powstawaly w pare miesiecy , gora rok .
    Nikt w sposob uczciwy nie jest w stanie zarobic w takim czasie pare milinow
    zl.

    cyc

  • 16. Data: 2005-12-28 15:48:02
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Cyc wrote:

> [...]
    > nasze podobnej wielkosci powstawaly w pare miesiecy , gora rok .
    > Nikt w sposob uczciwy nie jest w stanie zarobic w takim czasie pare milinow

    Zobacz na oswiadczenie zawodowego alkoholika Relige. Tak mu biednie bylo
    na stanowsku lekarza w biednej medycynie, ze sie az na boku milionerem
    zrobil.

  • 17. Data: 2005-12-28 15:49:36
    Od: Grendel <s...@g...com>

    pluton_ wrote:
    > W wypadku samoobory interpretacja przepisu bedzie trudna: oni sie
    > przeistaczaja z opozycji w prorzadowcow i spowrotem kilka razy w tygodniu.

    Oni przeszlu juz ten etap. Obecnie potrafia byc jednoczesnie pro i anty.
    ;-)

    Niniejszym witam grupe.

    --
    Grendel'ek
    =^v^=... never trust a smily cat! ;-)

  • 18. Data: 2005-12-28 15:56:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Wprowadzić prawo banicji, jak w dawnej Polsce.

    Witam Panslavistę. Dawno nie byłem na pl.soc.polityka. Chyba od czasów
    aneksji.

    neelix

  • 19. Data: 2005-12-28 15:58:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > uslyszalem

    > Zakpilem sobie nieco , co dla znajacyh mnie bylo czywiste .
    > Nie znam majatku p.prof. Senyszyn i nie wiem skad on u niej , wiem jednak
    > ,

    zarobiony legalnie okolo 4 mln

    > ze zdecydowana wiekszosc ludzi bogatych , to pospolici zlodzieje i
    > aferzysci

    to sa ludzie biznesu, a pluja na nich zawsze ci ktorych mozdzki sa zbyt
    ciasne by dojsc do majatku

    P.

  • 20. Data: 2005-12-28 16:03:35
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Przemek R... wrote:

    > zarobiony legalnie okolo 4 mln

    tak jak prof. Religi. Na boku, po godzinach, w nocy kase zbijal, a rano
    szybko mnknal do panstwoej pracy. Biedactwo.

    > to sa ludzie biznesu, a pluja na nich zawsze ci ktorych mozdzki sa zbyt
    > ciasne by dojsc do majatku

    Nikt nie ma obiekcji co do ronienia majatku. Problem zaczyna sie kiedy
    jest to najzwyczajne zlodziejstwo publicznych (naszych) pieniedzy.