    From: "Sewer" <s...@C...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PILNE! jutro sprawa Poszukuje adw/radcy i/lub rady Wawa
    Date: Mon, 29 Aug 2005 17:29:18 +0200

    Kwestia jest taka. Ktoś mnie oskarżył o pomówienie. W rewanżu ja kogoś (w
    tym pełnomocników). Sprawa, która wytoczyłem została umorzona przed rozprawą
    (i przed postępowaniem pojednawczym).

    Teraz jest posiedzenie w sprawie zażalenia.

    Poza kwestiami merytorycznymi jest rzecz formalna. Mianowicie nie otrzymałem
    wniosku przeciwnej strony odnośnie umorzenia postępowania.
    Na posiedzenie sądu ten wniosek został uznany. Czy fakt, iż strona nie
    dostarczyła poszkodowanemu wniosku jest wystarczającym uchybieniem
    formalnym? Sąd pomimo otrzymania informacji o nie doręczeniu wniosku
    poszkodowanemu (w ogóle taki wniosek nie był wysłany) rozpatrywał go na tym
    posiedzeniu i uznał.
    Czy to w porządku?

    PZDR Sewer