  • Data: 2007-07-30 20:23:48
    Temat: PESEL i prezes spoldzielni mieszkaniowej
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu dzisiejszym przeczytałem ogłoszenie,że prezes spółdzielni
    mieszkaniowej nakazuje osobom korzystającym z garaży podać na załączonej
    liści nr PESEL ewentualnie zgłosić się do biur i tam

    Podać,a ponadto na piśmie poinformował ze ustalił zasady korzystania z
    garaży"

    Dla jasności sprawy te garaże zostały kilkanaście lat temu wybudowane w 80 %
    za nasze pieniądze - każdy zapłacił dla przedsiębiorstwa budującego,które
    w czasie realizacji tej inwestycji nie miało nic wspólnego ze spółdzielnią
    mieszkaniową. Spółdzielnia przejęła te garaże do administrowania i osoby,
    które pokryły koszt budowy aktualnie te garaże użytkują tak jak mieszkania
    "własnościowe" -wybaczcie, ale nie pamiętam te całej nazwy tej dziwacznej
    formy własności.

    Mam pytanie: czy prezes może określać zasady korzystania prze zemnie z
    mojego własnego garażu i na jakiej podstawie prawnej wymaga od właścicieli
    podania nr PESEL?

    / czy uchwalono jakąś nawową ustawę?,Będę wdzięczny za informacje

    akohoro