  • 11. Data: 2005-03-29 22:40:08
    Temat: Re: Otwieranie paczek przez Pocztę Polską
    Od: "Sate" <s...@o...pl>

    > Przecież nie jeżdżą już wagony pocztowe chyba?

    A skąd te informacje?
    Zresztą w tym przypadku różnica miedzy wagonem pocztowym a bagażowym jest
    niewielka. W jednym i drugim przypadku jest sporo czasu na swobodne
    plądrowanie przesyłek.

    Pozdrawiam
    Sate

  • 12. Data: 2005-03-29 22:40:28
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    <buraxta> wrote:
    > Przecież nie jeżdżą już wagony pocztowe chyba?

    Zostaly kurczaczki ze swiat, podczepiaja pod paczke i sa samobiezne? :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 13. Data: 2005-03-30 00:30:35
    Od: poreba <d...@p...com>

    "MH" <M...@n...com> niebacznie popelnil

    > Urzad celny nie ma nic do tego. Polska i Niemcy sa w UE.
    Akcesja zniosła na amen granice celne?!

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2005-03-30 05:43:09
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    > Akcesja zniosła na amen granice celne?!

    Co znaczy "na amen"?
    Od 1 maja 2004 do odwołania nie ma celników na żadnej granicy
    wewnątrzunijnej.

    vertret

  • 15. Data: 2005-03-30 07:53:25
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Obawiam się, że nie masz racji, spróbuj przewieźć walizkę papierosów...
    Albo przesłać paczką ;)
    JaC

  • 16. Data: 2005-03-30 08:11:52
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Obawiam się, że nie masz racji, spróbuj przewieźć walizkę papierosów...
    > Albo przesłać paczką ;)

    Pare razy przejeżdżałem i przelatywałem i słowo honoru, że nie widziałem
    żadnego celnika na granicy.
    Na lotnisku w Dortmundzie przechodziłem wprawdzie koło paru niemieckich
    celników, ale widzieli, że z Krakowa przyleciałem i sie od mojej torby z
    obrzydzeniem odsuneli.
    Sądzisz, że sie jednak zakumuflowali w podziemiach a te krzyki z
    przenoszeniem ich na wschodnia granicę to taki pic, żeby szmuglerów zmylić?

    vertret

  • 17. Data: 2005-03-30 14:39:33
    Od: "<buraxta>" <b...@g...com>

    Sate wrote:
    > A skąd te informacje?

    Czytałem kiedyś, że odjeżdża ostatni wagon pocztowy, bo nie opłaca się
    ich utrzymywać. Poza tym od dłuższego czasu nie widziałem żadnego
    pociągu z takim wagonem.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 18. Data: 2005-03-30 18:20:02
    Od: "J&J" <d...@b...com>

    Użytkownik "vertret(at)op.pl" <vertret @ op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sądzisz, że sie jednak zakumuflowali w podziemiach a te krzyki z
    > przenoszeniem ich na wschodnia granicę to taki pic, żeby szmuglerów zmylić?

    tak dla scislosci!!
    Kontenery zawierajace "poczte" bez wzgledu z jakiego kraju pochodzi "poczta" dalej sa
    otwierane w obecnosci pracownika UC
    Podyktowane jest to tym, iz np. Niepcy sa panstwem tranzytowym np. dla przesylek
    pochodzacych z Brazylii jaki i wielu innych krajow.

    J&J