  • 1. Data: 2005-03-29 17:10:43
    Temat: VAT i rozwiazanie umowy z TPSA - powalcze ;)
    Od: "koziol" <k...@N...gazeta.pl>

    No wiec w zasadzie podjalem juz decyzje o pojsciu na konfrontacje z tpsa;)
    Analizowalem doysc dokladnie przepisy i regulaminy,wiecej argumentow jest
    chyba po mojej stronie. Chodzi oczywiscie o rozwiazanie umowy o neostrade na
    czas oznaczony w zwiazku z wprowadzeniem podatku VAT.

    Stanowisko tepsy jest takie, ze owszem, mozna rozwiazac, ale trzeba doplacic
    w moim przypadku po 40 zeta za kazdy wykorzystany miesiac.

    Napisalem pisemko w ktorym (poktorce)
    1. informuje, ze nie wyrazam zgody na swiadczenie uslugi z podwyzszonym Vatem
    2. daje tpsie mozliwosc niezwlocznego wyrazenia woli kontynuowania umowy na
    dotychczasowych warunkach
    3. w razie braku zgody na punkt 2 rozwiazuje umowe z zachowaniem 30 -
    dniowego okresu wypowiedzenia
    4. na koniec napisalem im jeszcze ze nie dostalem nowego regulaminu i
    cennika (a co, listem zwyklym wyslali) i dowiedzialem sie o nim dopiero z
    telewizji (zeby czasem nie bylo, ze jakis 'najblizszy termin wypowiedzenia
    przekroczylem)

    Jak oceniacie moje szanse?
    Co w ogole zrobi tepsa - bedzie sie klocic o te ok. 250 PLN i dalej
    swiadczyc mi 'reszte' uslug, czy tez odlaczy telefon? Oczywiscie mam
    alternatywnego operatora w zanadrzu.
    Moze ktos wie jak oni dochodza takich roszczen? Rozumiem, ze jakas firma
    windykacyjna? No i w koncu ile wynosi przedawnienie 2 czy 3 lata, bo wiem ze
    byly kontrowersje...

    Napiszcie prosze co o tym sadzicie, moze mnie jeszcze odwiedziecie od moich
    zamiarow;)

  • 2. Data: 2005-03-29 17:19:11
    Temat: Re: VAT i rozwiazanie umowy z TPSA - powalcze ;)
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.wytnij.to.pl>

    Jedyny sposób na uniknięcie kary - wnosze,że chodzi ci o Neostrade.

    Zgłaszasz migracje na wyższą opcje - podpisujesz nową umowę.
    Przed zakończeniem pierwszego okresu rozliczeniowego ZRYWASZ NOWA umowę
    (stara umowa wygasa z datą podpisania nowej) bez ponoszenia kosztów.

  • 3. Data: 2005-03-29 17:30:48
    Od: "koziol" <k...@g...pl>

    Reaper <r...@p...neostrada.wytnij.to.pl> napisał(a):

> [...]
    > Przed zakończeniem pierwszego okresu rozliczeniowego ZRYWASZ NOWA umowę
    > (stara umowa wygasa z datą podpisania nowej) bez ponoszenia kosztów.

    Cos chyba nie tak - na jakiej niby podstawie mam zerwac nowa umowe?

  • 4. Data: 2005-03-29 17:41:41
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.wytnij.to.pl>

    > Cos chyba nie tak - na jakiej niby podstawie mam zerwac nowa umowe?

    Na takiej, ze mozesz - powinienes poniesc wtedy kare,ale ze NOWA usluga nie
    byla swiadczona dluzej niz 1 okres rozliczeniowy nie ponosisz zadnych
    kosztow.