  • 1. Data: 2005-03-29 15:00:20
    Temat: [GSM] Uciążliwy jegomość...
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.wytnij.to.pl>

    Opis na "szybkiego"

    Koleś wydzwania do mojej dziewczyny na komórke - założyła filtr aby go
    blokować - jednak smsy od niego dochodzą.

    Mój kumpel zadzwonił do niego - podał się za konsultanta z IDEI i poprosił o
    dane - ten nie podał, ale zaraz zadzwonił do mojej dziewczyny (na nr domowy)
    i wygrażał, że zgłosi to na Policje (czy takie cos jak zrobił moj kumpel
    jest niedozwolone?)

    ps. Czy ja moge podac go na policje? Ps. Wysyla bardzo sprośne sms'y
    (opisuje co by robił z moją dziewczyną,itd.). Ona już niejednokrotnie
    mowiła, aby dał jej spokój.

    ps.2 Znamy dane osobowe tego jegomoscia.

  • 2. Data: 2005-03-29 15:43:43
    Temat: Re: [GSM] Uciążliwy jegomość...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Reaper wrote:
> [...]
    > i wygrażał, że zgłosi to na Policje (czy takie cos jak zrobił moj kumpel
    Jest niedozwolone bo podał się za kogoś z idei , ale pretensje moze miec
    idea, a nie ten gość.
    Po pierwsze nawet idei nie bedzie sie chcialo tym zajmowac, po drugie
    nawet jakby sie chcialo, to co najwyzej skonczy sie na pogrozeniu
    palcem, ze tak nie wolno robic.

    > ps. Czy ja moge podac go na policje? Ps. Wysyla bardzo sprośne sms'y
    > (opisuje co by robił z moją dziewczyną,itd.). Ona już niejednokrotnie
    > mowiła, aby dał jej spokój.

    przespacerujecie sie na policję z tym.

  • 3. Data: 2005-03-29 15:57:46
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.wytnij.to.pl>

    > przespacerujecie sie na policję z tym.

    A co policja moze zrobic w takiej sytuacji?
    Nie skonczyloby sie na wygrozeniu palcem?

    Chociaz w sumie takie wygrozenie palcem ze strony policji mogloby sprawe
    skutecznie zalatwic...ale co, zadzwonilby Pan Komendant z pretensjami...?

  • 4. Data: 2005-03-29 16:08:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Reaper wrote:

    > A co policja moze zrobic w takiej sytuacji?
    > Nie skonczyloby sie na wygrozeniu palcem?

    nie.
    w zależności co on tam wysyła można wpaść pod groźby karalne, nękanie
    itp itd.

    jest to pierwszy stopien do tego, zeby spotkac sie z nim pozniej w
    sadzie na sprawie cywilnej.

    po za tym rozmowa z policjantem ktory rzuca paragrafami działa bardzo
    dyscyplinująco na idiotów, którzy jeszcze nie popadli w konflikt z
    prawem, a wydaje im sie co oni to nie moga.

  • 5. Data: 2005-03-29 18:23:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > itd.

    "Wysyla bardzo sprośne sms'y
    (opisuje co by robił z moją dziewczyną,itd.)"

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 6. Data: 2005-03-29 19:11:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Reaper" <r...@p...neostrada.wytnij.to.pl>
    napisał w wiadomości news:d2bqqj$13i$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Koleś wydzwania do mojej dziewczyny na komórke - założyła filtr aby go
    > blokować - jednak smsy od niego dochodzą.

    Kasować bez czytania.

> [...]
    domowy)
    > i wygrażał, że zgłosi to na Policje (czy takie cos jak zrobił moj

    No, raczej dozwolone nie jest, tym nie mniej podejrzewam, ze rozmowa
    nagrywana nie była, tak więc raczej bym sie specjalnie tym nie
    przejmował.

    > ps. Czy ja moge podac go na policje?

    Ty, to na pewno nie, bo w jakim charakterze.

    > Ps. Wysyla bardzo sprośne sms'y
    > (opisuje co by robił z moją dziewczyną,itd.). Ona już niejednokrotnie
    > mowiła, aby dał jej spokój.

    Ja bym doradził, by po prostu gościa ignorowała i już. Ile można wysłać
    głupich SMS-ów? Przejdzie mu. Im większe będziecie koło tego robi
    zamieszanie, tym dla gościa większa zabawa.

    W przedmiocie zalotów mamy w sumie swoisty wolny rynek. Skoro gość
    myśli, ze sprośnymi SMS-ami zdobędzie serce tej dziewuchy, to daj chłopu
    szansę. Zbłaźni się do reszty i będziesz go miał z głowy.

  • 7. Data: 2005-04-01 09:33:57
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    mozna zmienic numer telefonu... niestety za odplatnoscia.