  • 21. Data: 2003-06-10 22:59:11
    Temat: Re: Otwierać !!! Policja !!! trochę faktów (troszkę długie)
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Użytkownik p...@g...pl napisał:

    > Chyba jeszcze nigdy nikt Ci nie próbował w nocy przyłożyć w gębę. Dlatego
    > tak piszesz.

    To akurat było w biały dzień, godzina 15-16 wtorek 10 czerwca środek
    stolicy, kazdy łeb spuszczony i spula się. Ciekawa jestem czy znajdzie
    się ktoś kto to widział.

    > to fakt

    Tu przyznaję, zresztą napisałam to w poprzednim poscie

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 22. Data: 2003-06-10 23:06:02
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Dorota napisał:
    > To akurat było w biały dzień, godzina 15-16 wtorek 10 czerwca środek
    > stolicy, kazdy łeb spuszczony i spula się. Ciekawa jestem czy znajdzie
    > się ktoś kto to widział.

    chyba sama w to nie wierzysz..
    ludzie boją sie wyjść o 20 z domu, a co dopiero świadczyć w jakiejś
    sprawie albo komuś pomóc..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 23. Data: 2003-06-11 01:29:20
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Użytkownik scream napisał:

    > raz, że to było w środku dnia
    > a dwa, że człowiek, który wymachuje bronią w biały dzień w tłumie ludzi,
    > jest niebezpieczny dla innych
    >
    > bron nie służy do tego, żeby nią wymachiwać przed byle żulem!
    > Jeśli było zagrożenie życia/zdrowia/mienia to powinien jej użyć (jeśli
    > było to konieczne), ale nie wyjmować ją i grozić komuś.

    Widać że nigdy nie byłeś w tej sytuacji.

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 24. Data: 2003-06-11 01:50:13
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Użytkownik scream napisał:

    > czy uważasz, że wymachiwanie komuś klamką przed nosem to postawa godna
    > pochwały?

    Nie uważa że należy patrzeć spokojnie jak ci biją, gwałcą kogoś
    bliskiego wśród obojetnie mijającego tłumu, a tłum nie raeguje na nic.
    Więc ty jesteś niezwykle opanowany w takim momencie (napewno każdy w
    takim momencie zachowuje absolutnie zimną krew) i spokojnie wyjmujesz
    komórke , bądź oddalasz się do najbliżej stojącego automatu. Po tym
    wszystkim czujesz się wspaniale, bo świetnie zareagowałeś. Twoja bliska
    osoba jest okaleczona (jeżeli żyje) psychicznie na całe życie. Ale
    spokojnie, jesteśmy w kraju prawa <rotfl>. teraz nastąpi wspniały
    spektakl wielu przesłuchań i zapewniam Ciebie, ze głównie będzie
    przesłuchiwana osoba pokrzywdzona. Będzie maiał zadawane setki pytań,
    jak to było ile trwało, jaki był długi, czy bolało. I tak w kółko.
    Będzie to robiło kilku przedstawicieli naszego prawa <rotfl> w imię
    oczywiście ukarania sprawcy. Pytani będa ciągle te same, zadawane w
    różnej kolejności, przez różne osoby, częśto nie raczace nawet
    przeczytać poprzednich przesłuchań. Potem o ile stan psychiczny
    pokrzywdzonej osoby pozwoli, będzie ona wzywana do sądu na rozprawy.
    Gdzie będzie musiał powtózyć to co mówiła w tzw śledztwie i nie może się
    pomylić bo będzie sądzona za fałszywe zeznania. Musi to wszystko co do
    słowa pamięta. biorąc pod uwagę, że tego typu śledztwa toczą się średnio
    2 lata, to jest wspanaiały okres dla osoby pokrzywdzonej. Wspanaiała
    terapia. Napewno też osoba pokrzywdzona będzie szalenie dumna że
    postąpiłeś tak szalenie odpowiedzialnie. Ups sorka bywa że śledztwo i
    sprawa są szybciej przykłady: ukaranie ludzi którzy w obronie swojej
    własności zabili lub uszkodzili biednego bandziora. Sprawa pani z
    Legionowa była głośna na cały kraj, sprawa człowieka któremu żul wlazł
    przez okno, groził nożem a zastraszany wyrwał ten nóż i ugodził biednego
    żula feee cóż za brak opanowania. Tych spraw było kilka. Jak poszperam w
    swoim archiwum to posatram sie podać: daty, kto i kogo. Bo terminy
    śledztwa i doprowadzenie do ukarania osób broniących swoich bliskich lub
    swojego mienia nie były dłuższe niż pół roku w jednym przypadku, w
    pozostałych krótsze. Również niedawno (nie pamiętam miejscowości,
    poszukam) prokurator uchylił areszt wobec sprawców bestialskiego,
    okrutnego zbiorowego gwałtu. Dzisiaj czytałam kolejną trakcyjną sprawę:
    kilkunastoletni chłopiec został zgwałcony przez kilku chłopaków ze
    swojej szkoły. Nie zrobiono nic w tej sprawie. pogrożono sprawcom i
    powiedziano, ze zrobili be. A matce pokrzywdzonego, gdy skarżyła się że
    syn musi chodzić do szkoły ze swoimi oprawcami, poradzili zmianę szkoły.
    I słusznie, czego baba się czepia. Przecież powiedzieli sprawcom że
    to be a sprawcy wysłuchali. Są za młodzi żeby ich karać. Spokojnie,
    napewno wyriosną na wspaniałcy obywateli i kiedyś na ulicy, gdy ktoś
    zaczepi, będzie usiłował skrzywdzić np jego dziewczyną to on spokojnie
    wyjmie komórkę .....

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 25. Data: 2003-06-11 01:56:10
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Użytkownik scream napisał:

    > chyba sama w to nie wierzysz..
    > ludzie boją sie wyjść o 20 z domu, a co dopiero świadczyć w jakiejś
    > sprawie albo komuś pomóc..

    Oczywiscie, ze nie wierzę. Tak samo jak nie wierzę w sprawiedliwość
    wymierzaną pzez nasze organy ścigania. Np ludzie zostają bez pracy, mają
    niespłacony kredyt. Przychodzi komornik, zabiera wszystko. Zamkneli
    wieczerzaka. Faceta u którego sumy typu 100000 PLN leżały luzem na
    regałach. Zarzut jaki mu postawili to wielocyfrowa liczba. Nie
    zabezpieczono na to konto nic. i nagle okazało się, że żona przestała go
    kochać i zabrała wszystko a on został goły i wesoły- biedaczysko.
    Wierzysz w to?? Bo ja nie

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 26. Data: 2003-06-11 04:35:38
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Dorota napisał:
    > Nie uważa że należy patrzeć spokojnie jak ci biją, gwałcą kogoś
    > bliskiego wśród obojetnie mijającego tłumu, a tłum nie raeguje na nic.

    skoro miał już tą broń to niechby jej użył, a nie wymachiwał nia komuś
    przed nosem

    nie uwazasz, ze to troche glupie?

  • 27. Data: 2003-06-11 05:15:06
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Użytkownik scream napisał:

    > skoro miał już tą broń to niechby jej użył, a nie wymachiwał nia komuś
    > przed nosem
    >
    > nie uwazasz, ze to troche glupie?

    Oczywiście tak by pewnie zrobił niezwykle opanowany człowiek, który w
    momencie popełniania wobec bliskich czynu przestępczego, spokojnie szuka
    automatu aby zadzwonić na policję... (reszta jak jauż pisałam). Bo
    właśnie ten "opanowany człowiek" albo spokojnie patrząc jak katują mu
    bliskich wykonuje telefony lub od razu robi jatjke i strzela. I taki
    człowiek mówi potem, że niebezpieczny dla otoczenia jest smarkacz który
    w swej młodzieńczej naiwności uważa że wystarczy łobuza zastraszyć
    machając spluwą i nie czyniąc jednak krzywdy nikomu. To jest równiez
    obraz naszego prawa, naszej sprawiedliwości. To dlatego ludzie którzy
    bronią swoich dóbr czy bliskich są karani niezwykle szybko w całej mocy
    prawa.

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 28. Data: 2003-06-11 06:47:51
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Użytkownik Dorota napisał:
> [...]

    a to kolejny przykład sprawiedliwości na która może liczyć przeciętny
    obywatel: http://www.se.com.pl/Iso/dzisiaj/reportaz/teksty/rep
    ortaz_1.shtml

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 29. Data: 2003-06-11 07:46:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Dorota" <p...@c...pl> napisał w wiadomości

    > a to kolejny przykład sprawiedliwości na która może liczyć przeciętny
    > obywatel:
    http://www.se.com.pl/Iso/dzisiaj/reportaz/teksty/rep
    ortaz_1.shtml

    To nie jest przeciętny obywatel.Przeciętny obywatel nie ma takich problemów.

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 30. Data: 2003-06-11 07:57:57
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Użytkownik Leszek napisał:
> [...]
    ortaz_1.shtml

    > To nie jest przeciętny obywatel.Przeciętny obywatel nie ma takich problemów.

    Dzięki zazwsze wiedziałam, że jestem nieprzeciętna. Baaa mało tego
    mieszkam w kamienicy gdzie jest większość nieprzeciętnych.

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542