  • 1. Data: 2004-09-22 14:16:10
    Temat: Otwarcie testementu
    Od: "Maja" <m...@g...pl>

    Otrzymałam w spadku ziemię ( zapis w testamencie) od ojca . W związku z
    tym że moje rodzeństwo zrezygnowało na moja rzecz z spadku. Po
    rozpatrzeniu wniosku - o otwarcie testamentu przez sąd , otrzymałam
    pismo " Protokół otwarcia i ogłoszenia testamentu '

    Mam pytanie jaka jest dalsza procedura , czy wystarczy z tym protokołem
    otwarcia zgłosić się do wpisu do ksiąg wieczystych by stać się
    właścicielem.?

    Kto już ten temat przerabiał i ma własne spostrzeżenia.

  • 2. Data: 2004-09-23 12:10:10
    Temat: Re: Otwarcie testementu
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Maja pisze:

> [...]
    > właścicielem.?
    >
    > Kto już ten temat przerabiał i ma własne spostrzeżenia.

    Noo mysle,z e trzeba stwierdzenie nabycia sadku..

    Boguslaw