  • Data: 2008-02-26 22:41:41
    Temat: Oszustwo z Allegro - jakie mam szanse
    Od: aiken <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dokonałem zakupu poprzez allegro kamery cyfrowej HD Panasonic za 999zł
    w opisie były podane pełne dane techniczne sprzetu prezkopiowane
    pewnie
    ze strony producenta.
    Przesyłke zamowilem kurierem za pobraniem z opcja otwarcia przy
    kurierze
    wewnatrz było pudełko opisane Panasonic i w nim kamera troche podobna
    nawet do
    tego modelu jaki teoretycznie zakupilem ale wlasnie tylko troche...
    parametry zamiast High Definition ma takie jak kamera w telefonie
    mniej wiecej
    Na obudowie jest napis Panasonic i symbol ale jest to tandetna
    podróba...

    Teraz tak kurier mimi ze przy nim otwierałem paczke pieniadze
    zainkasował
    nadawca ani mysli przyjac sprzet z powrotem i zwrocic pieniadze
    allegro generalnie umywa rece
    i tak mam cos warte ok. 200zł za ponad 1000zł z kosztami przesyłki

    Czy jesli zgłosze sprawe na policje to mam jakies szanse na odzyskanie
    kasy
    i ukaranie sprzedawcy - moze macie jakies doswiadczenia w tym
    zakresie.

    Do goscia ktory mi to wyslal mam jakies 500km wiec jechac i go szukac
    raczej słabo mi sie chce
    szczegolnie ze nie podał prawdziwego adresu tylko adres do jakiejs
    ciotki na jakiejs wsi.
    On z cała pewnoscia wiedział co mi sprzedaje ale teraz oczywiscie moze
    palic głupa
    ze nie miał pojecia itd.
    Dlatego sie zastanawiam czy gra bedzie warta swieczki i jakie mam
    wogole szanse.

    Z drugiej jednak strony poirytowany jestem mocno...
    myslałem tez o złozeniu pozwu o wydanie rzeczy faktycznie zgodnej z
    zaprezentowanym opisem
    bo w.g refulaminu allegro sprzedawca odpowiada za to co podaje w
    opisie aukcji.

    I moze jeszcze by sie udało go podac za wprowadzanie do obiegu
    podrobionego sprzetu, a nie miał tylko jedenej takiej kamery...

    Bede wdzieczny za wszelkie sugestie i opinie.