  • 101. Data: 2023-05-04 21:12:01
    Temat: Re: Oszustwo na kulsonariacie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 May 2023 18:23:12 +0200, Shrek wrote:

    > No właśnie;)

    > Może się dowiemy. Ja jednak jestem ciekawy jakby się skończyło gdyby to
    > byli nauczyciele;)

    Jakby trafili na Roberta, to przecież wiesz:
    a) musicie jakos lepiej uzasadnić, ze wam zginęło, a nie tylko, ze wam
    sie wydaje,

    b) z tresci zawiadomienia nie wynika dostatecznie, aby to było
    oszustwo, chocby dlatego, ze nie wynika z niego bezpornie zamiar
    oszukania przed popełnieniem czynu

    :-P

    Przy czym a) uważam za sensowne, i pewnie policjaci lepiej wykazali.

    A b) ... moze od początku był inny zarzut, moze cos tam ustalili w
    sprawie mechanizmu i oszustwo pasuje.

    100k zl się raczej nie da tak niechcąco i bez śladów zniknąc z konta

    J.

  • 102. Data: 2023-05-04 21:19:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.05.2023 o 19:46, Shrek pisze:
    > No teoretycznie odmówić postępowania ze względu na brak czynu
    > zabronionego:P No ale rozumiesz - to wyjątkowa sytuacja;)
    Chyba, że dołączą załączniki.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 103. Data: 2023-05-04 21:21:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.05.2023 o 21:12, J.F pisze:
    > 100k zl się raczej nie da tak niechcąco i bez śladów zniknąc z konta
    Chyba, że to zniknęło już dawno i kawałkami, a teraz zarząd się zmienił
    i chcieli się doliczyć.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 104. Data: 2023-05-05 06:08:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Chyba, że dołączą załączniki.

    No ale nie dołączyli. Umorzonko:P
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 105. Data: 2023-05-05 06:10:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Chyba, że to zniknęło już dawno i kawałkami, a teraz zarząd się zmienił
    > i chcieli się doliczyć.

    Ciągle nie mogę się doczekać deklaracji roberta co by zrobił, gdyby do
    niego przyszli nauczyciele że im 100k zginęło;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 106. Data: 2023-05-05 09:46:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.05.2023 o 06:08, Shrek pisze:

    > No ale nie dołączyli. Umorzonko:P
    Odmowa wszczęcia. Generalnie mają na to 30 dni.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 107. Data: 2023-05-05 11:55:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 May 2023 09:46:42 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Odmowa wszczęcia. Generalnie mają na to 30 dni.

    Jak zaczniecie wniosek czytac po 29 dniach, to wielu przestępców nie
    złapiecie :-)

    J.

  • 108. Data: 2023-05-05 19:15:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Odmowa wszczęcia. Generalnie mają na to 30 dni.

    To co - zakład? O twoją wiarygodność:P Może się dowiemy co dalej było.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 109. Data: 2023-05-05 19:23:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 May 2023 19:15:26 +0200, Shrek wrote:

    > To co - zakład? O twoją wiarygodność:P Może się dowiemy co dalej było.

    Przegrasz.
    No chyba, ze prokuratura żyrardowska równie robotna jak Robert :-)

    Ale jak juz przyjęła, to chyba nie po to, aby odmówic.
    Wezwą do uzupelnienia danych, albo sami sobie obejrzą ...

    J.

  • 110. Data: 2023-05-05 19:30:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2023 o 19:23, J.F pisze:

    > Przegrasz.

    Zobacztmy. Zależy od tego kto kasę zajumał i komu.

    > No chyba, ze prokuratura żyrardowska równie robotna jak Robert :-)

    Zerokratura jeśli chodzi o działanie na korzyść kulsonów jest nadzwyczaj
    robotna. Wiesz ile to na przykład zachodu ustawić wszystkie sprawy tak
    żeby przypadkiem biegłym był akurat jarek b. z łodzi? Albo żebvy zrobić
    z terrorysty poszkodowanego?

    > Ale jak juz przyjęła, to chyba nie po to, aby odmówic.
    > Wezwą do uzupelnienia danych, albo sami sobie obejrzą ...

    Wezwą i zobaczą - jak się okaże że zapierdoliła jakaś szycha to się nie
    znajdzie podstaw. A jak zapierdolili szyszce to na chuju staną żeby
    dorwać winnego:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!